Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av marie75 - 13 augusti 2014 22:26

Jag älskar känslan att komma hem till stadion :) för det känns verkligen som hem! Jag borde göra det betydligt oftare än nu.. Och tro mig jag kommer tillbaka snart igen :) Känslan där är grymt underbar! Stämningen och spänningen.. Vi vände från mot gång till framgång i kväll. Så gött är de.. En ny tröja blev de :) Tusen tack alla 12246 som delade glädjen tillsammans. Vi satt verkligen på nålar men så underbart skönt att mackan gjorde de igen :)

Sov gott och tack MFF för i kväll :)


Miee

Av marie75 - 13 augusti 2014 18:03

Ikväll ska de sjungas så hela stadion gungar :) Känslan att vara här igen är sån underbar glädje . Malmöstad ska gunga i 90 min. Och jag tror på vinst 3-0

Av marie75 - 13 augusti 2014 12:25

Jag njuter verkligen av livets goda just nu..Det är mycket, väldigt mycket men min kropp och själ mår väldigt bra av enegierna som jag har i mitt liv. Jag lämnade ett bud till alla som va hos mig igår, som jag tänker lämna till er med... Älska dig själv som din nästa partner. Lev i harmoni med dig själv och ge av de du får tillbaka :)


Miee75

Av marie75 - 13 augusti 2014 08:04

Godmorgon kära ni! Naturen har en otrolig kraft! På två dagar har jag sätt tromber, regnbågar och hagel i Augisti! Är det något vi inte kommer styra över så är det naturensfenomen hur mycket forskarna än försöker.

Igår hade jag en helt perfekt start på mitt nya jobb! Tack och åter tack för en fantastisk och väldigt givande kväll. När jag kom hem igår så jordade jag mig på ett helt nytt sätt och jag har sovit väldigt gott kan jag säga, så gott så att jag vaknade en 15 min innan jag skulle upp :)

Idag dag blir det familjemys i dubbelbemärkelse :) önskar alla en underbara dag :) Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards