Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av marie75 - 2 augusti 2014 23:57

Två helt underbara kvällar på samma helg! Som jag njuter av livet ! Jag är så tacksam att jag valt rätt väg! Jag faller fritt och njuter av livets goda... Jag har helt klart förstått den där koden till kärleken till livet, jag har förstått att jag inte kan blunda för sanningen mitt hjärta så många gånger viskat till mig. Tanken har kommit och gått så många gånger men insikten har fått mig att vakna....


Idag har jag köpt två väldigt fina hjärtan som jag ska sätta upp i min nya lägenhet med två väldigt vackra budskap.. Kunde inte bara gå förbi dessa utan att köpa dessa som är så klockrent jag! Har varit på marknad i Gislöv och nu i kväll har det varit tjej kvälls mys med en av mina älskade vänner. Tack fina för att du finns och för att jag verkligen känner mig hemma hos er!


Sov gott fina läsare.. Tack för att ni finns / Miee

Av marie75 - 2 augusti 2014 14:39

Så härligt Zumbapass jag har tränat idag och utomhus :) Teminen har börjar med träning igen! Skönt och vara tillbaka :) Jag triggas verkligen igång av gruppträning! Funderar på hur jag ska göra när jag flyttat om jag ska träna kvar i Malmö eller om det blir Trelle, får se, i vilket fall som hälst så ska jag träna :) Jag har redan en simkopis :) så det blir mycket badhuset i höst :)

Nu blir det Lördags mys med en vän och hennes dotter :) önskar er en underbar kväll

Miee

Av marie75 - 2 augusti 2014 08:35

Sovmorgon så underbart skönt! Idag ska jag förbereda massa saker inför terminsstarten på måndag! Jag kan inte fatta att höstterminen står i dörren och det är dax att öppna! Jo förskolans termin börjar på måndag med inskolningar och många barn står på rad och vill komma in, många nervösa föräldrar och förväntansfulla barn. Jag ska vara ansvarig för 2 åringarna denna terminen. Och jag är redan i fullgång och planera våran verksamhet. Det ska blir helt underbart har ju fått cyklar på våran förskola och i höst kommer jag och barnen ut och cykla :)

Önskar er en underbara dag kära ni

Miee75

Ovido - Quiz & Flashcards