Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av marie75 - 16 augusti 2014 14:53

Ikväll blir det räk och kräft mys! Sista bjudningen innan flytten! Det är nära nu! Pajerna står i ugnen och vinet är på kylig! Min diskmaskin är i sönder men det är en värdslig sak :) Idag va jag på systemet och visade leg, om det va för att han flörtade eller för att han faktiskt ville se mitt leg spelar faktiskt ingen roll :) Jag vissade de iallafall :)

Önskar en skön lördag. Vi ses i natt vimlet i Malmö :)


Kärlek till er ;)

Av marie75 - 16 augusti 2014 10:12

Så då är jag här igen! Somnade på soffan som ett litet barn igår efter att ha invigt Malmöfestivalen med min nya danspartner :) Dansade och skattade med min bästa väns dotter som är 10 månader. Helt underbart hade vi de! Tack för en jätte mysigt stund med er igår!

Idag kör vi kräftskiva hos mig :) ska göra paj nu på fm med fetaost och soltorkade tomater :)

Önskar er alla en underbara dag ! Fånga dagen / Miee75

Av marie75 - 16 augusti 2014 05:14

Jag vet och känslan är starkare än mig. Hur jag än vrider och vänder så ser mitt hjärta ändå ditt vackra ansikte framför mig.

Ovido - Quiz & Flashcards