Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av marie75 - 11 augusti 2014 21:13

Oj vad mina dagar har tempo! Jag far fram och tillbaka i hög fart ;) Jag är iallafall inte sysslolös, livets dagar smackar förbi mig som galloperande hästar, men jag hänger med på resan! Fick bekräftat idag att jag har 15 jobb som väntar imorgon kväll :) Tack för de! Ser fram emot i morgon kvällen :) Jag är så taggad kan ni tro! Jag är trygg och säker så vi kör imorgon. Nu är det snart godnatt och kl ringer 04 igen ! Tack för i kväll Trelle och tack Tommy! Sov gott :)

Miee

Av marie75 - 11 augusti 2014 11:56

Så skönt me lite träningsvärk! Va ute och sprang igår! Känslan att göra de och att ha gjort de är så underbar! En härligt frihetskänsla infinner sig i mitt inre! Igår va jag och renade ut energier i ett hus som behövde förnyas och få in rätt element. Tack snälla för förtroendet! Väldigt trevligt att äntligen träffas!

Önskar er en forsatt skön dag / Miee

Av marie75 - 11 augusti 2014 06:55

Godmorgon kära ni! Då vänder jag blad i mitt liv igen :) Ett oskrivet blad med många nya vägar som öppnas hela tiden! Måndag igen :) och veckan väntar med nya spännande jobb och privata spännande händelser :) Är faktiskt extra taggad denna veckan. Laddat om med ny luft under mina vingar och nu öppnar jag nästa dörrar :) Idag väntar inskolningsbarn tre, på att få möta mig och jag är redo! Jag är även redo att hoppa tåget i ett uppdrag jag sugit på ett tag så nu väntar verkligen en spännande höst och vinter i min ny gamla hemstad :)

Va rädda om er och njut av dagen

Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards