Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av marie75 - 4 augusti 2014 20:32

Länge funderade jag idag på vilken träning jag skulle göra, ville inte stå inne i tränubgslokalen men träningen i sig lokade grymt mycket kan jag säga. Jag väntade och höll koll på en speciell sida på fb var dom skulle ha träningen idag men inget hände, men helt plötsligt hör jag hur musiken hörs högt och tydlig, då blev jag sur :) Tog på mig mina skor och sprang 2;89 på 25:15 :) väldigt stolt är jag ! Efter svettas grymt mycket nu, men älskar verkligen känslan hela vägen :) Det är så gött och jag mår så bra! Tack till mitt älskade knä som gjorde ett super bra jobb :)


Önskar er alla en fortsatt skön kväll /
Miee

Av marie75 - 4 augusti 2014 17:12

N

Jag blir så där tagen och tappar orden.... Vet inte riktigt hur jag ska ta emot all denna positiva kritik jag får ifrån er just nu! Jag har nog inte riktigt vant mig vid att människor som inte känner mig berör mig igenom eran kärlek ni ger tillbaka till mig igenom min blogg! Tack snälla ni! Mitt syfte har verkligen gått hem, och ifrån början bloggade jag för att jag skulle ventilera mig efter en jobbig period i mitt liv och här sitter jag nu framför min padda och berör så många av er! Frågan många ställer sig är hur jag orkar vara så positiv och se så ljust på livet....Jag lovar er, mitt liv har inte varit en dans på rosor och jag har ställts mot hårda prövningar som har gjort mig till den jag är idag. Jag har levt ett liv som gör att jag valde sida till mig själv, och valen va inte alltid så lätta men jag såg faktisk ingen annan utväg än att rädda mig själv ifrån det negativa spiralen jag satte mig fast i..... Jag har valt att bryta och byta tankemönster och ta bort mina rädslor jag ofta bar rundor på i min tunga ryggsäck , för till slut orkade jag inte bära den längre , för det vara en massa onödigt som faktiskt tog för stor plats i mitt inre och det positiva fick liksom inte plats, där och då. Jag lever i harmoni med mitt för flutna med mina erfarenheter och jag valde att bryta mig loss ifrån en cirkel och bryta upp med mig själv, och börja förstå att mitt förflutna höll på att förstöra min framtid och att den ända som kunde välja om detta skulle fortsätta va jag och ingen annan! Jag vann mot mig själv och det där monster som förföljde mig i mina relationer. Det där pirret va väldigt länge sedan jag kände och magin, att känna någon som rör vid mig med sin själ, men nu har jag fått uppleva den där känslan och jag älskar den . Det finns en speciell person som vet vad han betyder för mig och det finns ingen annan som har berört mitt inre och känslorna vaknade upp igen, precis som dom har legat och mognat och väntat på honom under alla dessa åren då vi har varit ifrån varandra av olika anledningar.


/ Linda-Marie

Av marie75 - 4 augusti 2014 13:06

Det spriter i kroppen av en massa spännande saker just nu! Åh vad jag älskar dig underbara känsla! Jag är så tacksam att du tar så stort plats i mitt inre som du gör och du får jag gärna stanna för jag har bestämt mig för att behålla dig :)! Imorse va det garanterat bara jag som dansande mig fram i ösregnet i Malmö! Hade jag kunnat dela med mig av kakan av denna underbara känslan så hade jag gjort de med glädje och kärlek till er alla underbara läsare för jag lovar er att alla är värda denna känslan jag känner, så jag hoppas att jag på något sätt kan förmedla, de jag känner så även ni kan känna lite av den lycka och glädje jag känner!


Som andlig rådgivare har jag träffat många som jag har hjälpt på rätt spår. Nu är jag utsedd till personlig coach. Det är så häftigt att jag har två klienter som jobbar mot två helt olika mål! Kommer att skriva mer om deras resa mer under hösten. Jag tackar ödmjukast för ert förtroende och jag är så stolt att ni låter mig vara er Personliga coach.


Tack fina ni! / Miee

Av marie75 - 4 augusti 2014 06:49

Krama din skugga för den är du! Se din tid som din och den gör du vad du vill med. Omfamna dig med kramar och kärlek och tala om för dig själv hur vacker du är! Tillåt dig att älska dig själv! Varför? Jo för du är värd all kärlek som finns i världen! Älska dig själv som din nästa partner. Bli tillsammans me dig själv! Våga släppa taget om dina hinder och dina begränsningar! Våga släppa in kärleken i ditt liv! Den dagen du älskar dig själv och har hittat sinnesro i själen så lovar jag dig att du på ett eller anat sätt möter den som har en precis lika vacker själ som du själv!
Kärlek föder kärlek

Miee75

Ovido - Quiz & Flashcards