Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av marie75 - 7 augusti 2014 22:43

Tårarna strömmar ner och proppen är utdragen... Jag har släppt taget om den där känslan som har exploderat och hjärtat kan andas igen.. Att släppa taget om känsla och njuta av kropp och själ.. Batterierna behöver laddas om och sladden har hittat sin kontakt igen /

Av marie75 - 7 augusti 2014 19:27

Fick ett meddelande i veckan som har fått min hjärna och hjärta jobba väldigt mycket i de som stod där och då.. Ju mer jag läser detta meddelande så blir jag ännu mer klar med var jag är på väg.. Hade jag varit en nallebjörn så hade jag tagit dig i min famn och hållt dig och aldrig slutat krama dig / Linda

Av marie75 - 7 augusti 2014 17:06

Blomsterbud i all ära... Men jag kan säga så här.. Utan kort och avsändare är det faktiskt inte lika charmigt. Förlåt du hemliga beundrare men det hade varit säkrar med vem du är! Så snälla va inte rädd för att tala om vem du är! Tacksam och jag lovar att inte hänga ut dig i min blogg! Tack / Miee

Av marie75 - 7 augusti 2014 06:41

Visst är det en god karamell och suga på idag :) att MFF vann igår :) mitt favorit lag tog verkligen chansen och nu är det på riktigt :) Grattis, de gjorde ni bra och Tack Marcus :)

En lite kylslagen morgon vaknar sakta i Malmö denna torsdag. Vad händer idag? Ännu en ny dag full av nya spännande möten och möjligheterna ligger dukat på ett bord, det handlar bara om att sinnet ska vara öppet så att de inte försvinner :) Dagen Idag är en märkligdag och du gör den till din egen och fångar den och tar chansen att njuta av de som ligger där på silvfrfallet och väntar på dig :)


Önskar er en underbara dag :)

Miee75

Ovido - Quiz & Flashcards