Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av marie75 - 25 augusti 2014 22:21

Jag sa aldrig mer... Nu står jag och packar ner mina prylar för att flytta hem igen :) Jag trodde aldrig att det skulle hända men de händer just nu! Jag ska tillbaka hem igen och känslan är klockren ! Alla bitarna föll på plats utan ansträngning och jag tror ju på att allt har en mening :) Jag trodde inte mina egna ögon när min Moster öppnar dörren till lägenheten som jag skulle på titta på... Men där stod vi och gapade och pratade i mun på varandra ! Nu är det min lägenhet och nycklarna håller jag i min hand om 4 veckor! Jag får nästan nyppa mig i armen i mellan åt för det känns lite som jag ska vakna upp och det är en dröm.. Jag är redo att landa i mina rötter igen. Det har verkligen varit en lärorik resa att vara på men nu är jag redo att slå mig till ro och satsa och göra det av hela mitt hjärta! Jag är evigt tacksam för varenda erfarenhet, varenda tår, varandra stig och varenda omväg jag gått .. Jag är veklingen redo att öppna mitt hjärta och ta emot kärlek, ömhet, vänskap , glädje, sinnesro , harmoni , lycka och bli älska för den jag är! Jag är redo att ta emot de jag alltid drömt om att möta!

/ Miee

Av marie75 - 25 augusti 2014 16:06

Det va helt klart jobbigare än jag trodde att jobba med en fraktur i förskolan idag. Hade helt andra planer i kväll men min fot bestämmer så det blir soffan i kväll och små plocka där hemma.


Önskar er en skön kväll.

Miee

Av marie75 - 25 augusti 2014 07:31

En ny vecka vaknar med härliga höst bitande vindar i Malmö denna måndag morgon.

Har fått höra väldigt länge hur jag gör för att se på saker som jag gör. Hur jag alltid får till den där positiva tanken även i svåra och jobbiga situationer... Jag har tränat min hjärna till att stanna kvar i den positiva och ljusa bilden. Jag stannar inte och fastnar inte i den negativa. Jag håller mig på den ljusa sidan och mår bra av den positiva attityden till mig själv och till livet.


Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards