Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av marie75 - 15 augusti 2014 12:24

Igårkväll tände jag mina ljus för första gången på väldigt länge! Visst är det härligt när det börjar bli mörker ute för då är det åter tid mysiga lycktor som ska tändas. Besiktningen gick igenom smärtfritt ;) September blir packmåmad! Det ska faktiskt bli skönt att flytta. I mina tankar är jag redan på plats.

Idag sköljer jag ner honungsvatten med ingefära bitar som jag sitter och tuggar på! Har ett rivjärn i halsen. Tack för de ja. Tacksamt att jobba på förskola i Inskolningsperoiden.


/ Miee

Av marie75 - 15 augusti 2014 08:37

Va ute på en Pw igår och har kommit på att Pw ger mig inte samma kick och samma känsla som när jag springer. På söndag ska jag förhoppningsvis träna på ett nytt sätt, om min kropp är redo, med tanken på mina symtom imorse. Det river i halsen.. men de går nog över tills på söndag :)

Miee

Av marie75 - 15 augusti 2014 06:44

Vaknar med otrolig frossa och ett huvud som känns som de har varit på fest hela natten. Fredag underbara Fredag. Idag öppnar Malmöfestivalen sina dörrar igen för fest och underhållning i en hel vecka!

Har du precis jag låtar som du förknippar med olika händelser och olika människor. Det speler ingen roll hur gamal låten eller händelsen är, men varje gång du hör låtarna så är du där igen på samma plats fast det är många år sedan. Just nu är jag inne i en sån period i mitt liv. Många låtar blev de .... Och jag tar tillfället att minns och drömma mig bort och njuter av minnen som faktisk är skönt att tänka på... Jag njuter av att vissa saker har satt sig fast :) att mitt minne faktiskt blir så klart och jag får uppleva detta igen :) Älskade minnen välkomna tillbaks :)


Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards