Alla inlägg den 1 augusti 2014

Av marie75 - 1 augusti 2014 21:55

Tack till Restaurang Dalabadet för ännu en god middag och ännu en fantastisk god service. Tack Tobias och Måns och till eran trevliga personal!


Av marie75 - 1 augusti 2014 11:25

Tack och åter tack för för att livet ler åt mig! Tack för alla fina och härliga vänner jag har runt omkring mig som växt till en stor familj i mitt hjärta! Tack för all omtanke och sms och äkthet som visar sig varje dag! Tack för lärdomar och hårda ord och brustna hjärtan och för vänner och ovänner som har fått mig till att vara den jag är idag! Tack till min familj som har låtit mig stå på egna ben som jag har satt hjärtat i halsen många gånger! Tack för alla upplevelser och tuffa beslut jag har varit tvungen att ta på min resa. Tack till Arbetsförmedlingen som gjorde min flytt till Östersund möjlig! Tack till alla inom Kommunal som har låtit mig växa igenom alla uppdrag och förhandlingar jag har varit delaktig i! Till alla underbara Bas vänner och lärare i Östersund som lärde mig vad spegling är! Tack till alla föräldrar som har överlämnat era barn i mina armarna varje morgon under era inskolningar, tack för förtroendet ! Tack till andevärlden som fick mig att förstå att jag bär på en gåva större än jag kunde tänka mig! Tack till er alla som trodde på mig som nominerad mig till ordförande i kommunal Förskola -Skola! Nomineringen gjorde att jag växte inom mig och insiktsfull med ännu mer ödmjukhet :) Tack för alla erfarenheter jag fått i kärleken i tvåsamheten. Jag är tacksam för insikten jag har idag! Jag hade aldrig kommit hit här jag är idag om jag inte hade möt alla människor som trott på mig och tröstat mig , jag hade aldrig skrattar så mycket om jag inte hade möts av er ! Ni är alla mina läromästare och mina minnen tillsammans med er mina underbara vänner så hade mitt liv varit så ensamt och väldigt tråkigt ! Tack älskar er!

Av marie75 - 1 augusti 2014 08:22

Finally
He came along
Broke the spell
And set me free
Pushed aside
What use to be
All the broken hearted wonen that once was me
I never gave it up
I always believe
When he in my arms I know what I achieve

So hear my loneliness
I'm giving up on you
I don't need you anymore
I've found what I've been looking for
So hear my emptiness
I've got no room for you
I've finally found what I've been dreaming of
Someone to love

Hey
Cos I was lost
I was down and out
Until that day
I knew what my life was all about
Still wonder how
He came my way
He the reason I'm smiling here today

So hear my loneliness
I'm giving up on you
I don't need you anymore
I've found what I been looking for
So hear my emptiness
I've got no room for you
I've finally found what I've been dreaming of

Someone to love
To hold
To be my inspiration
Someone to touch, to cherish for life

So hear my loneliness
I'm giving up on you
I don't need you anymore
I've found what I been looking for
So hear my emptiness
I've got no room for you
I've finally found what I've been dreaming of
Someone to love

Someone to love

Oh baby

So hear my emptiness
I've got no room for you
I've finally found what I've been dreaming of
I've finally found what I've been dreaming of
Someone to love
Someone to love



Linda-Marie

Av marie75 - 1 augusti 2014 00:23

Det gör ont när du möter min blick med skäck och tårar som rinner på din kind, och du ber mig att komma tillbaka. Jag vet att jag va din trygget och att jag byggde upp ditt inre. Du kom till mig med ett förtvivlat inre och en krossad bild av hur vi vuxna ska va mot er... Igen visset din hemlighet som du så många gånger blundade för att ta i känslor. Att någon tagit sig friheten och tvinga dig till sex.. Du hade inget val och fick inte chansen att ge dig själv detta valet. Du sa nej och åter nej men dom skrattade åt dig och tvingade sig in i dig tills du blödde och somnade. Du trodde att vi vuxna va elaka och att du fick skylla dig själv för du hade för kort klänning den kvällen. Det va ju ditt eget fel för du hade drukit vin och rökt på, och nu vågade du inte anmäla de som hände. Du va ju redan konstig eftersom du inte tillhörde den där perfekta familjen som åt middag tillsammans, för du hade ingen familj. Din bror intagen på avgiftningen och din Pappa hittade du med en spruta i halspulsådern när du va åtta år.. Din mamma sitter inne på en anstalt för misshandel av en polis och kriminalvårdare och i kväll har du lämnats hos mig av polisen ner spyd och trasiga kläder bara 20 år. En vanligt kväll från mitt tidige liv i mitt yrke som Behandlings assistent. Tack för att jag fick skriva om din historia. Underbart att få krama dig idag och se att ditt liv har vänt till lycka och glädje ! Tack för din kärlek idag och tack för du lysande och inspereades av mig. Tack för att jag fick lyfta dig i din behandling ! Till dig från mig! Du är inte lika Stark som mig för du är starkare, du har lyft dig upp och du har bevisat att du har ett mod och styrka i kärleken till dig själv! Tack för att du kom fram till mig och tack för att du kom ihåg mig som din ängel :) kram finaste du! Miee

Ovido - Quiz & Flashcards