Direktlänk till inlägg 1 augusti 2014

Det måste finnas...

Av marie75 - 1 augusti 2014 11:25

Tack och åter tack för för att livet ler åt mig! Tack för alla fina och härliga vänner jag har runt omkring mig som växt till en stor familj i mitt hjärta! Tack för all omtanke och sms och äkthet som visar sig varje dag! Tack för lärdomar och hårda ord och brustna hjärtan och för vänner och ovänner som har fått mig till att vara den jag är idag! Tack till min familj som har låtit mig stå på egna ben som jag har satt hjärtat i halsen många gånger! Tack för alla upplevelser och tuffa beslut jag har varit tvungen att ta på min resa. Tack till Arbetsförmedlingen som gjorde min flytt till Östersund möjlig! Tack till alla inom Kommunal som har låtit mig växa igenom alla uppdrag och förhandlingar jag har varit delaktig i! Till alla underbara Bas vänner och lärare i Östersund som lärde mig vad spegling är! Tack till alla föräldrar som har överlämnat era barn i mina armarna varje morgon under era inskolningar, tack för förtroendet ! Tack till andevärlden som fick mig att förstå att jag bär på en gåva större än jag kunde tänka mig! Tack till er alla som trodde på mig som nominerad mig till ordförande i kommunal Förskola -Skola! Nomineringen gjorde att jag växte inom mig och insiktsfull med ännu mer ödmjukhet :) Tack för alla erfarenheter jag fått i kärleken i tvåsamheten. Jag är tacksam för insikten jag har idag! Jag hade aldrig kommit hit här jag är idag om jag inte hade möt alla människor som trott på mig och tröstat mig , jag hade aldrig skrattar så mycket om jag inte hade möts av er ! Ni är alla mina läromästare och mina minnen tillsammans med er mina underbara vänner så hade mitt liv varit så ensamt och väldigt tråkigt ! Tack älskar er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie75 - 30 januari 2023 10:31


Hej kära ni . Jag har skapar ett nytt Instagram konto , gå gärna in där och följ mig eller ta en titt . Ljus och kärlek ~ Miee75 Amor_fati_vincit heter mitt öppna Instagram konto ...

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka...

Av marie75 - 23 januari 2022 10:13


Godmorgon . Rensning av kyl och frys i går. Igår blev det zucchini pizza. Tog och rev ost och tog fram strimlad kalkon , tomatpuré och pizzakrydda . Nu vet jag inte om detta blev gott eftersom jag ff inte har någon smak . Vet inte heller om det lukt...

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni . Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , ha...

Av marie75 - 20 januari 2022 10:13


Godmorgon kära ni . Ja då kom svaret från 1177 . Du har covid 19 . Åh ja? Skulle varit konstigt annars . Ännu en dag med huvudvärk och feber finns på morgonens agenda redan . Netflix, godmorgon:) Ja har tappat smak och lukt . Idag blev det täcket ...

Ovido - Quiz & Flashcards