Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av marie75 - 14 augusti 2014 20:55

Vissa saker är starkare än andra.. Vissa känslor dyker upp när man minst annar de, och vänder upp och ner på ens inre och ytre... En grund som tills då helt plötligt vaknar upp och får liv igen. Precis som någon skakat om mig och öppnade upp det där som jag så många gånger faktiskt har snuddar vid i mina tankar många gånger om.... Och jag lovar dig du finns kvar här i mina tankar....

Ikväll va jag ute på en Pw runda och där och hände det otroligt häftiga saker, jag har varit med om detta en gång tidigare för några år sedan men nu så händer det igen! Tack!!!
Det hände faktiskt även på MFF matchen igår och när jag va i Trelle i lördags. Det är verkligen häftigt när det händer och jag ser de! Tack snälla!

Nu ska jag duscha sen blir det en tidig säng i kväll. Sov gott kära ni / Miee 75

Av marie75 - 14 augusti 2014 19:02

Det blir så oroligt starkt....

Och det är så underbart att gå in där i känslan. En tår letar sig fram...

Jag är inte ledsen... Jag låter kroppen känna och följa med och håren reser sig.

Det är möjligt för det händer och jag ber en stilla bön och sänder känslan vidare...


... Som havet sköljer över mig med en känsla som jag aldrig har känt förut. Det har varit många känslor men aldrig denna känslan...

Av marie75 - 14 augusti 2014 06:29

Godmorgon kära ni! Min röst är nästan helt borta idag! Den stannade nog på Swedbank stadion igår. Det är verkligen en härlig känsla att vakna upp med vinst i backspeglarna idag. Grymt bra jobbat !

Idag är det hem snabbt och besiktiga min lägenhet, dock bara fösta men det närmar sig ordentligt. Ska blir skönt med lite semester så jag hinner med de praktiska sakerna som faktiskt ligger lite över mig just nu men det är bara att släppa taget några dagar til, sen är det mycket att roda i ...

Önskar er en underbar dag! Kärlek till er, fånga dagen / Miee75

Ovido - Quiz & Flashcards