Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av marie75 - 26 augusti 2014 23:29

Det går bra... Det går riktigt bra nu! Jag är så tacksam och jag tackar universum för stegen på min stig! I helgen kom det en annons till mig om medium tjänst.. Och idag har jag fått tjänsten :) Så tacksam och så lycklig. Att starta upp ett eget företag och ha detta denna trygghet är helt klart ett stort pluss i kanten och dessutom får jag ju jobba med de jag vill! Jag kommer synas ute i hela Sverige på ett helt annat sätt än idag och jag glad och tacksam.
Tack kära kollegier som jag ska jobba tillsammans för ert härliga mottagande i kväll!


Idag va jag och en vän och fixade saker till hemmet och även flyttlådor ! Så idag har jag organiserat flyttlådorna och städat och tvättat och ska nu krypa ner i nya sängkläder :)

Sov gott kära ni...


Miee

Av marie75 - 26 augusti 2014 12:27

För ett år sedan bokades en resa till side och tiden har verkligen sprungit i kalop och tiden har verkligen förändrats. Idag är jag så tacksam att min resa ändras på vägen. Jag är så tacksam att livet öppnade en ny väg och helt andra förutsättning. Jag har lärt mig otroligt mycket detta året och jag är så tacksam och jag är så glad. Det är verkligen en skön känsla att gå på semester i dag och jag är verkligen glad att jag behöll dessa veckorna :)

Välkommen älskade vän! Välkommen älskade semester ;)

Miee

Av marie75 - 26 augusti 2014 06:32

Godmorgon kära ni. Sovit gott :) Idag dukar jag upp till semester :) Det känns så skönt kan ni tro! Idag kör jag mitt sista pass inför min ledighet. En lång väntan är över :) Nu ska jag göra gröt på förskolan :) Önskar er alla en skön och mysig dag

Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards