Direktlänk till inlägg 4 augusti 2014

Tack!

Av marie75 - 4 augusti 2014 13:06

Det spriter i kroppen av en massa spännande saker just nu! Åh vad jag älskar dig underbara känsla! Jag är så tacksam att du tar så stort plats i mitt inre som du gör och du får jag gärna stanna för jag har bestämt mig för att behålla dig :)! Imorse va det garanterat bara jag som dansande mig fram i ösregnet i Malmö! Hade jag kunnat dela med mig av kakan av denna underbara känslan så hade jag gjort de med glädje och kärlek till er alla underbara läsare för jag lovar er att alla är värda denna känslan jag känner, så jag hoppas att jag på något sätt kan förmedla, de jag känner så även ni kan känna lite av den lycka och glädje jag känner!


Som andlig rådgivare har jag träffat många som jag har hjälpt på rätt spår. Nu är jag utsedd till personlig coach. Det är så häftigt att jag har två klienter som jobbar mot två helt olika mål! Kommer att skriva mer om deras resa mer under hösten. Jag tackar ödmjukast för ert förtroende och jag är så stolt att ni låter mig vara er Personliga coach.


Tack fina ni! / Miee

 
 
Ingen bild

Du.....

4 augusti 2014 15:36

Marie..... Vilken kvinna du är! Du lyser verkligen igenom i allt du skriver! Utan att känna dig så känner jag otroliga underbara energier! Du sitter verkligen inne med en förmåga som många skulle vara stolta och bära! Du har en otrolig styrka som inte är av denna värld! Du sprider så mycket kärlek runt omkring dig och din kärlek är inget annat än Äkta! Du är helt underbar! Lycka till den personen som du verkar ha ett speciellt öga för. Han måste vara stolt över dig! Du är helt underbara och du får många med mig att tappa andan och tänka, vad händer sen? Jag bara måste fortsätta att läsa din blogg för du är grym och du har en otrolig förmåga som du ska vara stolt över! Tack för en fantastisk blogg! / Elias

marie75

4 augusti 2014 16:01

Oj.. Mitt hjärta blir verkligen varmt av dina fina ord! Tack snälla Elias! Jag är så tacksam att budskapet kommer fram i min blogg och att jag lyckas beröra igenom att skriva i min blogg! Så tack snälla ännu en gång!

/ Miee75

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie75 - 30 januari 2023 10:31


Hej kära ni . Jag har skapar ett nytt Instagram konto , gå gärna in där och följ mig eller ta en titt . Ljus och kärlek ~ Miee75 Amor_fati_vincit heter mitt öppna Instagram konto ...

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka...

Av marie75 - 23 januari 2022 10:13


Godmorgon . Rensning av kyl och frys i går. Igår blev det zucchini pizza. Tog och rev ost och tog fram strimlad kalkon , tomatpuré och pizzakrydda . Nu vet jag inte om detta blev gott eftersom jag ff inte har någon smak . Vet inte heller om det lukt...

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni . Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , ha...

Av marie75 - 20 januari 2022 10:13


Godmorgon kära ni . Ja då kom svaret från 1177 . Du har covid 19 . Åh ja? Skulle varit konstigt annars . Ännu en dag med huvudvärk och feber finns på morgonens agenda redan . Netflix, godmorgon:) Ja har tappat smak och lukt . Idag blev det täcket ...

Ovido - Quiz & Flashcards