Alla inlägg under augusti 2014

Av marie75 - 11 augusti 2014 06:55

Godmorgon kära ni! Då vänder jag blad i mitt liv igen :) Ett oskrivet blad med många nya vägar som öppnas hela tiden! Måndag igen :) och veckan väntar med nya spännande jobb och privata spännande händelser :) Är faktiskt extra taggad denna veckan. Laddat om med ny luft under mina vingar och nu öppnar jag nästa dörrar :) Idag väntar inskolningsbarn tre, på att få möta mig och jag är redo! Jag är även redo att hoppa tåget i ett uppdrag jag sugit på ett tag så nu väntar verkligen en spännande höst och vinter i min ny gamla hemstad :)

Va rädda om er och njut av dagen

Fånga dagen / Miee

Av marie75 - 10 augusti 2014 22:44

Då var det dax att blicka framåt och tacka för denna tunga veckan som har lärt mig otroligt mycket, så jag säger verkligen tack för nya insikter och nytt sätt att tänka.. Jag öppnar nya möjligheter och tackar ödmjukast för att denna veckan är slut och det är min sista vecka i barngruppen innan min sem men jag har en vecka till som jag ska jobba men är utlånad till skolan :) Jag älskar att jobba i skolan så jag ser verkligen fram den sista veckan ! Nu stänger jag denna veckan med ett leende och åter igen tackar för nya insikter och erfarenheter ! Nu ska jag stänga mina blå och önskar er en skön natt och sov gott kära ni! Tack för att ni finns! När fantastiska alla! Sov gott / Miee

Vi hörs imorgon :) kram till er

Av marie75 - 10 augusti 2014 08:33

Ge mig ett svar på frågan jag ställer mig. Kan någon vara snälla och svara på frågan jag har! Hör ni mig, så snälla vissa mig ett svar. Snälla jag ber om svarat på frågan jag har! Varför öppnades dörren igen om det inte va meningen att jag skulle gå in igen. Ska jag bara stå där och beundra på avstånd? Ska jag plocka upp bitarna och låstas att det inte hänt? Snälla ge mig ett svar på varför jag är här igen om det inte va meningen att skulle gå in igen..

Av marie75 - 10 augusti 2014 06:52

Så är jag här igen... Lågan andras än.... Långt bort ett hjärta som slår... Jag kan minnas vägen än.. Jag vet hur jag kommer hem... Jag tvekar inte, för detta är mitt trygga hem. Va inte rädd för jag ger dig av allt du gav.. Jag kom när vinden vänt, utan en lögn tog jag tog i din arm när jag vände och skulle ta me dig hem... Mot ett hav av kärlek. Kom när ditt ljus är tänt, va inte rädd för jag ger tillbaka de du en gång gav...Vi har väntat länge nog.. Långt bort ett hjärtat som alltid slog och ville tillbaka hem.. Allt jag lovar är en trygg och varm famn, genom regn och storm för jag ger av allt du en gång gav...

Av marie75 - 10 augusti 2014 05:55

Hur är det möjligt.....


Gud ge mig sinnesro att acceptera de jag inte kan förändra,mod att förändra de jag kan och förstånd att inse skillnaden .. ..


Amen

Av marie75 - 9 augusti 2014 10:33

Idag kom frågan igen, och nu gäller det att funderar ännu en gång. Jag blir så glad och växer i känslan. Jag har redan tackat nej till uppdraget en gång men nu gäller det att fundera och bolla ordentligt. Är det så att det är meningen att jag ska hoppa på detta? Tackar ödmjukast för ert förtroende och jag blir verkligen taggad:)

Miee

Av marie75 - 9 augusti 2014 09:03

Möte denna fina vän på min morgon Pw... Vi tog oss en pratstund om livet:) Tack kära vän för att du lyssnade på mig.

Önskar alla en underbar dag.



Fånga dagen / Miee

Av marie75 - 9 augusti 2014 06:51

Hör du tystnaden? Vågar du lyssna? Vågar du gå in? Vågar du ge dig själv ett svar? Vågar du ta steget och lyssna på din inre röst, skrämmer rädslan dig en smula så du hellre kör på med ditt eget res och låsas att du är okej. Känslan är jobbig att möta ifrån ditt inre och det tar tid att våga spegla sin egen själ.. Men att våga är att hitta sitt inre... Att se sig själv... Att våga öppna den där dörren och faktiskt våga möta kärleken till sig själv :)

/ Miee

Ovido - Quiz & Flashcards