Alla inlägg under december 2014

Av marie75 - 17 december 2014 14:50

Av marie75 - 17 december 2014 07:41

Idag Tjuvstartar rean på theflagshipcomany :) Beställer ni era kläder senast idag så har ni dom innan julafton! Har du vägnarna förbi Emporia så finns Jessica och Jessica på plats och säljer theflagshipcomany snygga barnkläder direkt till er. Skynda och fynda...

Önskar er en skön dag// Miee

Av marie75 - 16 december 2014 22:24

Ett lugn lägger sig i min själ... Ett lugn som säger så mycket mer är ord.. Jag är så tacksam för att livet leer, leer åt mig. Jag är så tacksam för alla fantastiska människor finns i mitt liv! Jag är verkligen lyckligt lottad som har er i mitt liv. Idag har min mail Box fyllts med så positiva ord om min blogg så jag blev helt överväldigad av KÄRLEK !! Tack för att ni mår så bra av min blogg. Det värmer ska ni veta! Tack till dig Anki som skrev så fin kommentar här på min blogg! Tack för att gillande på fb när jag delar min blogg! Ni ger mig verkligen så mycket glädje! Tack för att ni tittar in här och följer mig på min resa. Tiden går verkligen fort.. Och jag todde ärligt inte att det skulle va så här kul och blogga, men jag älskar att jag startade bloggen. Det ena ger det andra... Så tack till dig som fick mig att bli inspirerad... Livet har verkligen varit en berg och dalbana i en snabb karusell för mig i både glädje och sorg... Jag har verkligen lärt mig otroligt mycket sedan jag startade min blogg och jag har träffat fantastiska blogg vänner som har blivit mina vänner även utanför bloggens värd! Jag är så tacksam att jag fått äran att lära känna fantastisk Sojka! Tack hjärtat! Vår resa har precis börjar finaste :) Jag är så taggad att möta och öppna dörren till 2015... Så jag står redan och stampat och vill komma in... 2014 har verkligen satt sig på spets! Det har varit en otrolig resa och många frågor och en del tuffa beslut.. Att avsluta min stora passion i livet för att göra plats för ännu mer passion.. Att tacka nej två gånger till politiska uppdrag är stort för lilla mig! Och ni kan tro att jag är stolt! Att bli nominerad till ordf på sektions nivå i kommunal va även en fantastisk resa som jag är väldigt stolt över.. Idag vet jag att resan va större än så.. Att min mediala förmåga utv så snabbt och jobben rullar på i fullfart och att ni kommer tillbaka till mig och bekräftar eran resa för mig är så häftigt! Jag har tagit många tunga och jobbiga beslut detta åren men är så tacksam för att utgångarna har blivit betydligt bättre än vad jag kunde drömma om.. Jag har gett upp många gånger men ändå kämpat mig kvar för min mentala styrka kommer ingen att kunna rubba eller krossa. Jag har gjort mina val och dom står jag för.. Att resan efteråt blev ändrad är för att förutsättningarna blev bättre än väntat. Livet öpnnar dörrar som gör mig gott. Det har kommit in väldigt många nya fantastiska människor i mitt liv detta året.. Ibland måste man dock stänga en dörr för att nästa ska komma in.. Och ni kan tro att jag är glad att jag faktiskt stängde och öppnade nästa.. Jag är så tacksam för att mitt liv tog ett kliv och vände :) Jag tackar universum varje dag! Jag är tacksam för att livet ger mig sinnersro och jag tar chanser när universum startade upp energierna i min andliga familj! Jag är helt klart övertygad om att jag har funnit min andliga familj. Att mötas att så starka enegier är det häftigare jag någonsin har upplevt och upplever varje dag.. Det går inte att förklara utan uppleva. Det är starkt och jag är så tacksam för att jag får äran att få uppleva dessa mäktiga upplevelser här på jorden ! Tack till guiderna och änglarna att jag fått äran att ännu en gång vara en del av min andliga familj efter alla upplevelser och minnen.. Tack för att min nya resa precis har börjat! Kärlek // Miee

Av marie75 - 16 december 2014 14:40

Ibland tar de lite tid att få allt på ett bräde... Men jag är på G trotts att energierna har legat på en helt annan frekvens under några veckor och grott.. Jag har planen framför mig och jag och vi vet... Nu är det dax att slutföra det där i praktiken som ska till så vi kan rulla igång 2015 med det där som jag verkligen längtar efter! Jag längtar efter det där som jag just nu ska börja planera in min kalender och spika datum till! Jag är taggad till 1000 kan ni tro.. Steg för steg vaknar nu företag, de ta fart in i en framtid tillsammans med människor som brinner för samma kärlek som mig! Jag sätter paddan på laddning och sen är det bara låta orden flöda fritt.. Jag är redo att möta er i Sverige och ni kommer att älska oss :) Nu kör vi.. :))

Miee

Av marie75 - 16 december 2014 08:16

Att släppa taget om ett invant mönster är ibland väldigt smärtsamt.. Det krävs mod och styrka. Att välja kärleken till dig själv kan vara ännu svårare. Det är svårt att sätta sig själv först. Det kan vara väldigt svårt att älska sig själv. Att tror på kärlek till dig själv, krävs mod. Det är lätt att fastna i hur andra tar över och manipulera och kontrollerar. Det är lätt att tappa styrkan... Glöm aldrig bort, aldrig! Att du är värdefull och älska för att du är du! Att du ska växa av kärlek och inte bli kväv och sårad av hårda ord och handlingar. Du är och kommer alltid att bli älska för din egen skull för ingen annan är som du! Det handlar om att ha rätt människor runt omkring sig som får dig att växa, och våga tro. Att vara starka tillsammans. Att ge rätt enegier och som ser dig för den du är och väljer att älska dig för att du är den fantastiska människan som du faktiskt är!



Som medial träffar jag otroligt många människa som sitter fast.. Jag har varit mental PT under en tid och jag vet att alla kan förändra sitt sätt att se på sig själv. Alla är värda att leva i sinnersro med sig själv och alla är värda att få vara lyckliga i själen.. Att hitta rätt tankesätt. Jag vet att resan kan vara väldigt smärtsam men tro mig att den är värd precis alla dom där stegen... Att leva i kärlek till sig sjäjv med ett rent tankesätt är den bästa resa jag har gjort personligen. Kan jag så kan du! Jag tror på dig! Tror du på dig? Alla kan lyckas att bli fri från rädslor, makt och hat. Jag valde att släppa taget om detta som skadade och gjorde mig illa och jag är så tacksam att jag är fri från manipulationer och skit snack! Jag väljer själv vad som är rätt för mig igenom att lyssna på min magkänsla och min intuition och den leder mig alltid rätt... Vill du ha hjälp med Mental PT...? Hör av dig till mig isåfall. Miee75k@ gamil.com


Önskar alla en kärlekfull och underbar dag. Fånga dagen// Miee

Av marie75 - 16 december 2014 00:55

Smyger in och säger godnatt.. Innan jag ska krypa ner och sova..

Dröm sött... Natti...

Av marie75 - 15 december 2014 20:30

Efter 3 samtalet med vänner som mår dålig så fick jag nu till mig att blogga om hur viktig Du är!


Du är värdefull och viktig för att du är älskad för din egen skull!


Sätt inte dig själv i fack att du inte duger som du är!


Låt inte andra sätta sig över dig och förminska ditt Jag!


Lyssna på din magkänsla! Lägg inte enegier på hur andra ser ut eller är bättre än dig! Du är fantastisk som du är!


Väljer vänner som får dig att växa och inte vill förminska.


Lev i kärlek och inte i hat och avundsjuka!

Fyll på ditt inre med enegier som Du vet är rätt för dig och inte för andra. Det är ditt liv och du ska leva de till 100 procent i harmoni tillsammans med dig själv!

Njut av ditt liv och lev i kärleken till dig själv !


// Linda-Marie

Av marie75 - 15 december 2014 16:56

Efter en hård och jobbig helg, med frossa och värk i kroppen och yrsel som gjode att jag svimmade idag så trodde jag att jag skulle bli frisk men nu har influensan vänt till att tömma magen riktigt ordentligt, så nu blir det verkligen inget mer än att kurera mig. Så nu håller jag mig nog borta här ifrån några timmar. Måste få tömma och hitta tillbaka till kraften och låta kroppen gå igenom denna processen.. Önskar er en skön Måndag . Kärlek och kram till er // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards