Alla inlägg den 27 december 2014

Av marie75 - 27 december 2014 22:07

Nu kan jag faktisk inte va tyst! Mina kollegier kommer inte gilla mig efter detta inlägget och faktiskt så bryr jag mig inte längre! Att vara medial betyder att vi kopplar upp en länk mellan Andevärden och jordelivet... Jag har varit hos en del medium under mina år! Jag har fått historier till mig som jag tyvärr har börjat tro på.. Och mycket av de som sades då stämde för stunden... Sen va det att ramla ner i ett stort håll! Hallå vad hände? Att träffa oseriösa medium eller är det så att Andevärden lurar oss som är mediala? När vi får dessa tecknen till oss? Då undrar jag och ställer frågan uppåt! Vad händer! Vad sysslar ni mee? Jag vet att alla mina kunder har fått sitt solklart men vi mediala Sins emellan får först allt serverat på silverfat och sen dras de undan under fötterna på oss.. Och skit va vi slår oss.. Jag funderar starkt på varför vi som är födda med denna gåvan ska förmedla saker till andra men att vårt eget ska dras undan? Vad är det avdrvärden vill förmedla...??? Nu är det så att jag faktiskt inte kan säga upp mig som medial... Men jag kan lova att från och med nu så kommer jag aldrig fråga något medium om min framtid för då behöver jag aldrig mer bli besviken på min framtid! Jag vet att många av er är trötta på att få er till saker som ska hända som slåss bort under fötterna på er... Det finns medium som är duktiga men det finns även de som är inte är de.. Jag har fått reda på att mitt liv skulle se helt annorlunda ut än vad de faktisk gör.. Nu går jag på känslan och släpper taget och följer med i tåget på min resa och vem som följer med mig för framtiden utvisas! Jag är väldigt less att veta innan.. Min resa är min och hur den slutar för den som lever se...


Miee

Av marie75 - 27 december 2014 21:22

Vilken dag! Denna går till världshistorien... Puuh inte fler såna här tack!

Ett lugn lägger sig.... Själen börjar komma i harmoni igen... Nu är det nya tag som ska tas.... Jag lutar mig tillbaka...


// Miee önskar er en skön kväll .....

Av marie75 - 27 december 2014 10:34

Att sova med en Heffaklumpen är inte så lätt... Och ännu värre är det när de gör ont... En sak som har börjat hända är att de kliar under gipset... Det är verkligen tålamod på hög nivå just nu...

Lördag och solen lyser lika vackert här i Skåne och vintern håller i sig. Du vackra vinter du är hjärtligt välkommen... Idag är planen att möta mina fina goa...


Idag drar jag bort tejpen... Ska bli intressant att se hur det har läkt och hur långt mitt märke blir... Jag har ju inte själv sätt de...


Önskar alla en skön och mysig lördag !


Va rädda om er kära ni // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards