Alla inlägg den 7 december 2014

Av marie75 - 7 december 2014 20:32

Jag va i kyrka igår... Och samlade en otrolig kraft i Maria kyrkan i Ystad! Ett otroligt lugn la sig... En kraft av en bön... Några ord i Guds bok...

En stund vid havet ännu mer styrka och lugn. Ett andligt samspel som bara Änglarna förstår hur dom gör... En styrka till modet en kärlek som är större än själva skapelsen av ett universum. Det är starkt det är så mäktigt starkt!
Jag lutar mig tillbaka och följer med...

Av marie75 - 7 december 2014 14:24

Ibland är det bara till att luta sig tillbaka och följa med... Tro mig igår va det verkligen en sån dag! Jag fullständigt klockade in allt i rättan tid! Tiden låg där och den tog verkligen grepp om mig.. Jag förstör ännu mer de andliga samspelet och jag förstår tankens förmåga att känna in. Jag förstår och jag är tacksam. Jag njuter varje stund och varje sekund.



Tack till gänget i Sjöbo för en super trevlig kväll! Tack finaste Maria för en härlig kvalitetsdag tillsammans med dig i Ystad och tack för att du finns! Tack för värme och kärlek till dig som jag fick somna bredvid i natt!


// miee

Ovido - Quiz & Flashcards