Alla inlägg den 1 december 2014

Av marie75 - 1 december 2014 20:21

Jag saknar dig riktigt mycket idag! Speciellt när vindarna blåser mot en kylslagen dag och de känns nästan som de kallade vindarna kommer ifrån fjället när jag bor vid havet :) Östersund du har fortfaren fyllt mig med där hemma känslan. Idag jobbar Mat Tina i i Jämtland och jag förstår precis vad det är jag saknar!


Nu blir det spikmattan och meditation.. Natti .... Sov gott

Av marie75 - 1 december 2014 17:05

Igrå kväll så tömdes mina enegier totalt... Jag har aldrig känt mig så tom efter att ha fått in en människa efter att ha tittat på ett foto! Jag har aldrig möts av detta så stark som medium. Jag hoppas att han jag hjälpte är rädd om sig.

Nu ska jag ladda mina batterier och ta och lära av min erfarenhet. Önskar er alla en kärlefull kväll // Miee

Av marie75 - 1 december 2014 12:14

Idag kan jag gå ut med att jag ska vara tjänst ledig från min ordinarie tjänst i ett halv år för att jag har tackat jag till ett annat uppdrag inom förskoleförvaltningen :) ser fram emot att pröva mina vingar på detta uppdraget och det ska bli spännande :) Träffade arbetslaget förra veckan och de ska bli intressant och få komma tillbaka till samma uppdrag som jag har haft tidigare.

Önskar er alla en skön dag / Miee

Av marie75 - 1 december 2014 06:33

Godmorgon kära ni! Sovit gott? December jag välkomnar dig välkommen med snö och is... Jag välkomnar dig du kära vinter tid! Jag tackar november för ett känslohav och tack för all kärlek och vänskap som kom in! Tack till alla er som på något sätt har funnits vid min sida och tack för alla erfarenheter som har gjort mig starkare och mer medveten om hur allt kan försvinna snabbare än de kommit .. Jag har haft en några tuffa dagar men min medvetenhet har verkligen fått mig att inse att livet är inget vi ska ta förgivet. Livet är skört och vi ska ta tillvara på de vi har och förvalta de med respekt och kärlek. Mitt andliga jag har verkligen fått en mer medvetenhet hur det känns att konekta med någon annans själ och känslorna har varit otoligt starka... Jag träffade helt enkelt rätt och våran kommunikation va klockren. Tack till universum för att jag fick mötas av detta på min väg... Och tack till dig som bekräftelse detta så starkt för mig. Våra själar tog över fullständigt...


Önskar er alla en skön månad i december. Glöm inte bort att det är inte viktigt vart du kommer ifrån utan vart du är på väg! Kärlek Miee

Ovido - Quiz & Flashcards