Alla inlägg den 12 december 2014

Av marie75 - 12 december 2014 21:50

Kära ni.. Just nu är jag helt slut i kroppen.. Har fått influensan så jag kommer inte blogga från jag är på benen igen. Önskar er en skön helg. Va rädda om er. Kärlek / Miee

Av marie75 - 12 december 2014 06:37

Jag ville faktiskt inte vakna från min dröm i natt.. Det va så skönt och befinna sig där jag va.. Det känns som jag upplever känslan både i vaket och sovande tillstånd och jag vill vara kvar... Hjärtat slog volter när jag vaknade och en varm känsla sprider sig.. Jag är tillbaka och de känns så himla skönt! Jag njuter av varje andlig stund... Och fysiskt älskar jag att vara där ! Tack universum för att kraften är så stor och att andevärlden tar över och låter två själar mötas av denna magi! Kraften är stor, mycket stöttre än vad jag ens kunde föreställa mig. Tacksam :)


Önskar alla en skön och mysig dag . Kärlek föder kärlek // Linda-Marie

Ovido - Quiz & Flashcards