Alla inlägg den 9 december 2014

Av marie75 - 9 december 2014 22:11

Oj va sugen jag blev.. Jag vill ut och springa! Måste verkligen fixa nya skor! Energierna ligger på topp.. Och tränings nerven ligger och vill ut.. 22:00 och sängen kallar men fötterna vill ut och springa.. Får väl se om sängen klarar av att kalla på han den där John blund.... Sov gott fina ni// Miee

Av marie75 - 9 december 2014 19:48

Idag har jag varit hemma! Jag har fyllt på med nya energier på min gammal adress... Nej men nästan.. Jag saknar mitt Husie! Måste återvända snart igen.. Jag älskar verkligen att vara där... Jag har hela tiden varit svag för Husie... Och de har satt sig djupare i mitt inre än jag kunde tro.. Östersund och Husie i mitt hjärta!


// Miee

Av marie75 - 9 december 2014 07:15

Miee75

Av marie75 - 9 december 2014 05:33

E det något som jag har lärt mig dessa 12 månaderna med tanken på mina val så är det helt klart att jag tar beslut och håller mig till de.. Jag släpper energierna och låter de va som inte är menat ska vara kvar... Jag avlutar och söker inte utan följer med i magkänslan.. Och den sviker inte... Idag har jag bestämt mig och jag har bett universum om hjälp att finna det där.... Som jag vill ha ett svar på... Så nu lutar jag mig tillbaka och låter mina gauider änglar och universum göra sitt jobb idag. Kärlek till er... // Miee

Av marie75 - 9 december 2014 04:22

Godmorgon kära ni! Då kickar vi igång tidsdagsmorgon. Oj vad de händer massa saker i mitt liv just nu... Det känns som mitt öde ligger i mina händer på väg och vissa mig något helt annat än de jag faktiskt tror... Vi får väj se vilka människor jag ska ha ha kvar på denna resan när resan är satt.... Jag är faktiskt inte helt säker på att steget i säg är 100 procent rätt... En milstolpe?


Kärlek Miee

Ovido - Quiz & Flashcards