Alla inlägg den 24 december 2014

Av marie75 - 24 december 2014 23:26

Så då tackar jag för denna julafton... Jag har tyvärr inte riktigt varit i form för att möta dig idag... Min kropp skriker av smärta.. Min nacke gör grymt ont och min fot ska vi inte ens prata om.. Jag kämpar på.. Och min kropp är trött... Trött, och åter trött... Dock har jag faktiskt kunna stödja lite på min tjocka fot med en snygg sjukhus sko och gips.. Jag är faktiskt tacksam att jag har fått igenom så många op med mina knän så jag vet hur jag ska kämpa på.. Jag är så grymt stark psykiskt men min kropp är trött efter alla smällar och blödningar som har växt i blåmärken och bulor av slag... Det finns en helt del som får ta tid.. Nu ska jag krypa ner och sova och drömma sött... God fortsättning kära ni // Miee

Av marie75 - 24 december 2014 12:35

Harmoni och lugn och ro.. Sinnero i själen... Det har varit väldigt omskande dygn för mig och chocken tog lång tid och verkligheten har kommit i kapp mig efter allt som vänt upp och ner på mig. Men en sak i detta kaos är att jag känt mig otroligt trygg. Jag har känt mig hemma i ett lugn i allt detta som hänt. Jag har känt mig ompysslad och att människorna omkring mig har funnits där till 100 procent. Jag är lyckligt lottad och jag är så tacksam.

Detta dagarna har fått mig att se vad som får mig att må bra och hur jag ska känna mig trygg utan en massa konstigheter så har allt bara flutit på.. Flödet är i harmoni och jag känner mig lugn och att bit för bit faller på plats i de stora hela.. Tack


God jul kära ni // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards