Alla inlägg den 28 december 2014

Av marie75 - 28 december 2014 21:32

Ni kan tro att jag längtar efter att få skåla in 2015.... 2014 har verkligen varit året som jag inte glömmer på väldigt många sätt... Jag har fått starka bevis på att mina skyddsänglar och guider vakar över mig vid rätt tillfälle i livet. Jag har förstått att mina änglar är med mig på min resa... Så jag tacka er av hela mitt hjärta för att ni faktiskt räddade livet på mig för en vecka sedan... Jag är tacksam att de va min fot jag bröt och inte min nacke eller rygg!! Så tack till er att ni tog emot mig när jag hamnade på fel sida... Tack alla ni !
2014 har präglats av väldigt nya människor i mitt liv och vissa tar snabbt en stor plats i mitt hjärta och ännu stöttre plats själsligt.. Jag har förstått att min själafamilj är på väg in en efter en i mitt liv.. Jag samlar just nu på människor som jag vet att jag mår bra av att ha runt omkring mig. Det finns även de som jag känt att jag skulle lämna och som har lämnat mig. Jag är tacksam för alla upplevelser och erfarenheter som har kommit till mig detta året.. Jag har verkligen haft ett händelserikt år... Det har gjort ont.. men med facit i hand så är det värt varje motgång och varje tår.. Det finns en del som har blivit försenat pågrund av olika omständigheter men nu blickar jag framåt igen.. Två vackra änglar fick lämna våran sida och gå över... Jag vet att ni va med mig när min olycka va frame och lyfter mig fram... Mitt år har varit väldigt lärorikt och jag har verkligen lärt mig otroligt mycket... Det har varit intensivt och det har varit spännande men också väldigt stormande och passionerade... på gott och ont.. Jag har även äntligen förstått vad andliga samspelet är.. Att kommunicera med en annan själ är så häftigt... Det bara finns där... Tack för att du kom in i mitt liv! När två själar möts så blir det så otroligt starkt och det finns ingen som kan bryta dessa banden. Kommunikation är i ett flöde, som styra av högre makter från Andevärden.. Att få känna och uppleva detta är magiskt och mäktigt, så tack för att jag fick möta denna vackra själ igen!

Jag blickar framåt och mina milstolpar är redan utplacerade mot nya mål! Jag har två mål som jag ser fram emot och det ligger några veckor fram och bollen ska i mål !

Det snöar utan för mitt fönster just nu och som ni vet så älskar jag snö.. Och skulle vilja ut och leka av mig all min rastlöshet med underbara barn just nu... Men jag vet att det inte är sista gånger de snöar och att min hälsa kommer först.. Så nu är det till att glädjas ännu mer av att jag faktiskt kan ligger här och blogga.. Jag ser fram emot att möta Våren och ljuset tillsammans med dig 2015.. Kräftskiva, midsommar fest och barndop att möta fantastiska barn som just nu växer i magen... Att bli moster igen! Jag ser fram emot ett ännu bättre 2015 och önskar alla en frid fullt och kärldfullt 2015....

Tack alla underbara läsare som har lyft min blogg till höga siffror... Tack till Mammaboosten för att ni delade mitt inlägg på eran sida! Detta är en stor händelse för mig som bloggar! Ser fram emot Mammaboosten 2015! Jag har stora förväntningar. Tack till alla underbara vänner för eran kärlek och vänskap 2014! Tack till era underbara barn jag har fått äran att mysa med under 2014! Jag är så tacksam för att ni har förgyllt mitt 2014 med så mycket guld som glimmar i mitt hjärta! Tack till er som nominerade mig till ny orförande i kommunal i Malmö!


Till er alla Gott slut.. Och gott nytt år!



Kärlek Linda-Marie - Miee

Av marie75 - 28 december 2014 12:15

En vecka har rullat på och för en vecka sedan såg mitt liv helt annorlunda ut... Jag är stark och jag reder ut stormen... Jag är stark och jag ställer mig upp! Borstar av mig skiten och ställer mig upp tillsammans med min livs kamrat Heffaklumpen! Det är du och jag nu! Vi ska reda ut denna stormen tillsammans! Vi kämpar på och vi gör de så grymt bra tillsammans. Vi är ett team och vi kan! Jag tror på oss... Att foten läker där inne i dig! Det finns människor som finns här på min väg, och de finns dom som låter bli.. Ärligt det är deras val! Jag är taggad till 100 procent i positiva energier och dom som inte klarar av min anda, får faktiskt skita i de! Jag bryr mig inte!

Jag har en otrolig stark längtan efter att få börja träna... Och jag är faktiskt glad att jag inte hant köpa nya skor.. Träningen kommer att komma igång när jag tar bort Heffaklumpen.. Och då börjar min nya fysiska resa... Det finns två mål i mitt liv just nu och jag ska helt klart vara klar med en del av målet när jag lämnar Heffaklumpen.. Då ska jag sätta de sista och ro de i land... Och tro mig jag ska ro detta i land...
Tack Patrik för att du och Markus är så förstående... Ni är bäst!


// Miee

Av marie75 - 28 december 2014 09:15

Hur stormen än ser ut... Hur illa det än har varit så har du alltid ett val... Det är du som sitter inne med förändringen. Förändringen är ett val som bara du kan välja.. Du kan få hjälp utifrån att utföra förändringen men det är bara du som väljer att släppa in förändringen... Det är du som ska våga tro och våga släppa taget om rädslan, rädslan över de som en gång har varit... En rädsla som fram till nu har påverkat ditt förflutna... Och din framtid .Är du en smula rädd för att bli lycklig? Är du en smula rädd för att äntligen lyckas, eller är du rädd för att inte räcka till? Eller är det så illa att rädslan talar om för dig att du inte duger som du är? Du vet väj om att du är älskad för din egen skull... Att ingen annan är som dig...

Valet är alltid ditt...

Frågan är om du vågar släppa taget om de negativa som håller fast dig i rädslor och våga....


// Miee

Av marie75 - 28 december 2014 02:41

Smygger in med ett godnatt... Tack kära läsare för att ni finns...

Jag somnar mee ett extra leende ikväll ;))

Sov gott och dröm sött

Ovido - Quiz & Flashcards