Alla inlägg den 29 december 2014

Av marie75 - 29 december 2014 20:01

Idag har det varit många människor hemma hos mig och jag har fixat mycket praktiskt.. Två väldigt trevliga arbetsterapeuter jag varit här med hjälpmedel till mig efter min olycka! Fick höra en annan historia från dessa kära terapeuterna och inser ännu en gång vilken tur jag haft! Verkligheten kommer i kapp mig några gånger om dagen.. Och det är läskigt att komma på att jag verkligen haft turen på min sida... Jag är så tacksam ska ni veta... Jag vet att Andevärden jobbade hårt denna kvällen.. Och alla säger hela tiden till mig att jag verkligen haft Änglavakt....

Jag har haft tjej mys... Med bästa vännen och hennes underbara goding... Älskar er! Tusen tack för alla kärlek och mys, med min favorit tjej :)

Jag har blivit utskälld i telefonen idag.... :) på radiotjänst ... Ja då även dom kan :) men det blev lite pinsamt för honom för han trodde nog att jag skulle dras me i hans negativa enegi... Sorry baby men där gick du bet... :) Nu är problemet iallafall löst... Ja vad gör man inte... ;)

Tack kära Marie på ortopeden för snabbt hjälp idag! Du sitter verkligen på rätt ställe och tog emot mig som pat med öppna armar och blev helt förskräckt när du läste min journal.. Tack för dina varma och fina ord!

Tack kära vaktis för snabb hjälp här hemma idag... Jag är jätte nöjd..

Nu ska jag börja packa min väska för mys med barnen och bli ompysslad av nära och kära... Ska bli härligt att äntligen få träffa er igen ..


Önskar alla en skön kväll


Miee

Av marie75 - 29 december 2014 09:46

Jag är en väldigt grymt duktig förhandlare .. Jag har verkligen munnen mee mig på rätt ställe... Och nu är det rott i land.. Jag känner mig grymt nöjd med min insatts och jag måste säga att jag vet. Jag hoppas att du en dag förstår... Kanske gör du de redan nu... Jag har iallafall rett ut din storm.. Tack för förtroendet du faktiskt gav mig...


// Miee

Av marie75 - 29 december 2014 06:21

Här ligger jag och lyssnar på mon vän Anna Hertzman kl 6.... Mina lurar i öronen med spotify ... Jag hoppas att pengarna tickar in till dig nu vännen... Ja då var de måndag... Och Heffaklumpen och jag har just nu väldigt svårt med de här med sömn.... Klumpfoten vill liksom inte riktigt komma till ro... Jag är helt blå svart från rumpan och ner till en bra bit av låret på V sida. Trycket gör otroligt ont , och h sida har då gipset som är i vägen... Så ja det är inte jätte lätt att sova just nu... En sak som dock har läkt super är min blödig i ansiket trycket har lagt sig ordentligt, och mitt normala jag börjar komma tillbaka igen, men min huvudvärk sitter dock kvar och de kommer nog att sitta ett tag till. Min nacke känns faktiskt som den är återställd :) tack för de... Men ni kan tro att jag är så tacksam att jag klarade mig utan stötte skada med tanken på...

Nu ska vi försöka sova lite till här hemma.... God natt igen... Eller godmorgon kära ni som ska iväg och jobba.. Önskar er en skön dag.. Va rädda om er // kärlek Miee

Av marie75 - 29 december 2014 00:41

Av olika anledningar så bestämde jag mig för att gå vidare... Och i samband me de som hade varit så valde jag 2012 och 2013 att radera mina blogg inlägg... Detta är väldigt skönt att jag tog de beslutet då... Det fanns saker som helt enkelt skulle bort... För att ge plats åt något större och bättre...

Idag blir jag otoligt varm i mitt hjärta av att se att ni fortsätter att läsa min blogg efter snart 3 år! Tiden går otroligt snabbt och jag är så tacksam för denna utv... Tack till er alla kära läsare... Hoppas att ni fortsätter läsa min blogg under 2015... Min resa fortsätter... Vi får se vad livet öppnar för dörrar i bloggens värld ... Puss och kram och kärlek till ... Tack för att ni finns! // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards