Alla inlägg den 30 december 2014

Av marie75 - 30 december 2014 13:25

Jag tänker snurra igång Lyckohjulet.. Kärlekens år.. 00:01 1/1 2015.... Är du me .. Detta året ska bli lyckans år.. Det har jag bestämt! Jag ska skinna som guld i mina ögon blå.. Jag ska känna kärlek vart jag än går.. Jag ska jag känna sinnersro och harmoni.. Stanna kvar i känslan av trygghet som bygger bo där själen bor... Vill du vara med... Skriv ett pm till mig. Så sänder jag Iväg heling till er..

Kärlek 2015... Är du me!


Miee

Av marie75 - 30 december 2014 08:16

Godmorgon kära ni.. Vaknar ifrån en baksmälla som heter dugga... Hahha nej jag har inte drukit.. Jag har legat vaken och funderat på livet... Vad som hänt... Hur livet ter sig och jag funderar på hur mitt liv har varit nu i några veckor... Det händer saker som jag faktiskt inte riktigt hade förväntat mig skulle hända... Men jag har förståt att planen ifrån universum är större än vad jag kunde tänka mig ifrån början... Jag vet vad jag måste göra och det är en självklarhet. Detta är inte ens utmaning utan ett lugn som lägger sig... Tack!!


Nästa sista dagen 2014... Min önskan då är inte samma nu... Jag är redo att möta dig 2015 med ett stort leende på läpparna och sända sinnersro via universum... Fånga och ta emot... Resan är rullning och jag är på tåget och nu lutar jag tilllbaka på flygplanet och följer me... Tack för ny erfarenhet ... Detta behövde jag..


Tack // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards