Alla inlägg den 26 december 2014

Av marie75 - 26 december 2014 22:01

Du är viktig just nu... Det är kallt i hela Sverige och de räknas bli ännu kallare under natten! Ni som bor i lägenhet.. Snälla låt våra uteliggare få en plats i eran trappa.. Låt era dörrar va lite öppna... Du kan rädda liv igenom din insatts i natt... Tänk med hjärtat innan du kryper ner i din varma säng och tar täcket om dig! När jag jobbade vintern 99 var det många som frös ihjäl i Malmö pg av kylan.. Så snälla låt oss tänka till i kväll och alla andra kylllslagna kvällar..


Kärlek sprider värmer // Miee


Dela gärna mitt blogg inlägg vidare på eran fb eller på instagram / Twitter

Av marie75 - 26 december 2014 20:55

Det finns en energi som drar i mig mot fel håll... Och jag försöker att slå bort den gång på gång, jag lyckas ändå låta tankens kraft möta denna känsla... De gör mig riktigt irriterad fast att jag inte borde... Jag ska inte hamna i den men är väldigt känslig just nu... Och det är därför jag dras med i energierna. Jag släpper i mellan åt och låter styrkan ta över men jag måste erkänna att jag blir ledsen för jag är så grymt känslig...




Idag har jag drömt mig långt bort.. Jag har varit på sommar semester :) Idag har jag kollar en del priser till oss till sommaren för utomlands resa... Vi får se vart de blir :) Vill verkligen åka iväg :)

Nu önskar jag er en skön och mysig kväll // Miee

Av marie75 - 26 december 2014 09:19

Godmorgon kära ni! Idag ska jag ut med Heffaklumpen :) När vi satt i gipsrummet så bestämde vi att jag skulle ha lila gips... Och nu har de blivit Heffaklumpen av detta.. Idag är de vinter i Skåne, solen lyser och jag tok längtar efter att få andas in denna höga härliga luft! Idag är det fredag:) och imorgon drar jag bort tejpen från mitt ansikte, ska bli intressant att se hur mitt är har läkt.

Igårkväll så tog jag och fick bort min smärta... Ni kan tro att de va skönt.. Tack hjärtat för hjälpen. De finns faktiskt ingen logisk orsakt till att smärtan ska göra mig så här påverkad som jag har varit från och till, och nu tog jag en högre dos av medicinen och de hjälpte och de va så skönt.



Önskar alla en skön fredag . Va rädda om er // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards