Alla inlägg den 15 december 2014

Av marie75 - 15 december 2014 20:30

Efter 3 samtalet med vänner som mår dålig så fick jag nu till mig att blogga om hur viktig Du är!


Du är värdefull och viktig för att du är älskad för din egen skull!


Sätt inte dig själv i fack att du inte duger som du är!


Låt inte andra sätta sig över dig och förminska ditt Jag!


Lyssna på din magkänsla! Lägg inte enegier på hur andra ser ut eller är bättre än dig! Du är fantastisk som du är!


Väljer vänner som får dig att växa och inte vill förminska.


Lev i kärlek och inte i hat och avundsjuka!

Fyll på ditt inre med enegier som Du vet är rätt för dig och inte för andra. Det är ditt liv och du ska leva de till 100 procent i harmoni tillsammans med dig själv!

Njut av ditt liv och lev i kärleken till dig själv !


// Linda-Marie

Av marie75 - 15 december 2014 16:56

Efter en hård och jobbig helg, med frossa och värk i kroppen och yrsel som gjode att jag svimmade idag så trodde jag att jag skulle bli frisk men nu har influensan vänt till att tömma magen riktigt ordentligt, så nu blir det verkligen inget mer än att kurera mig. Så nu håller jag mig nog borta här ifrån några timmar. Måste få tömma och hitta tillbaka till kraften och låta kroppen gå igenom denna processen.. Önskar er en skön Måndag . Kärlek och kram till er // Miee

Av marie75 - 15 december 2014 11:50

Tack Sanna för att jag får dela denna fina dikt på min blogg idag! Det kändes så klockrent att fråga dig om jag fick dela den här! Känns som det faktiskt är jag som skrivit den.. Därför kände jag direkt att den ska vara här... Jag bara älskar alla orden för de kommer ifrån själen och de berör, så himla djupt och mäktigt berör dessa orden i mitt inre.. Min resa har tagit mig hit och har förståt så mycket mer än vad jag trodde på där och då.. Resan har varit värd varje steg. Stegen har gjort att jag har tagit mig hit till insikter av kärlek och rena tankar. En skön känsla i magen som ger mig sinnersro i själen... Tack universum för alla lärdomar som har gjort att jag är här idag!

Linda-Marie

Av marie75 - 15 december 2014 08:22

Som medium får jag ibland in tidigare liv.. Och för " några" dagar sedan fick jag in Egypten väldigt starkt. Vi upplevde samma sak och fick till oss samma saker mannen och jag. Det va så häftigt att vi kunde se de och känna in de vi kände. En väldigt häftigt resa. Tack hjärtat för att du vågar släppa och följa med in i resan tillsammans med mig. Att vara medial är väldigt häftigt , men det krävs att ha rätt människor som förstår vad som händer runt omkring sig, och jag är tacksam att min fysiska resa tog mig till dig! Tack för att du finns du vackra själ!

// Miee

Av marie75 - 15 december 2014 01:16

Godnatt vackra ni.. Sov gott... Dröm sött.. Natti natti...

Ovido - Quiz & Flashcards