Alla inlägg den 23 december 2014

Av marie75 - 23 december 2014 22:45

Puuhh... Jag har trotts allt haft underbara dagar.. Hög som ett höghus blev jag trotts nekad smärtlindring på akuten i Lund... Tack snälla för att du förståd att jag behövde mer mot min smärtan... En kväll som går i minnesluckornas tecken... Jag tuppad av och hamnade i chock... Blodet ran i hela ansiket och jag vaknar till några gånger, men minns inte i detalj.. Ambulansen hämtad mig och de blev trauma transport till Lund.. Jag är verkligen tacksam för att alla på ambulansen och brandkåren tog hand om mig. Jag är tacksam för att du ringde ambulans och jag är lycklig lottad att du va me mig på sjukhuset hela natten och att du gjorde mig så trygg. Tack du vackra själ! Jag har haft två underbara barn runt mina fötter som är så mycket kärlek! Jag är så glad att jag har fått vara med er dessa dagarna. Det har verkligen varit mycket mys och kärlek! Tack även till alla andra fina barn som jag fick mysa med innan min olycka.. Jag är verkligen tacksam ... Tack till underbart läkarteam som tog emot mig när jag kom in i ambulansen.. Jag är så tacksam! Tack till Andevärden som tog hand om mig efter olyckan och under tiden. Läkarteamet va i chock på akuten när dom förstod att jag bara hade brutit foten på 4 ställen.. Och behövde tejpas i huvudet. Jag är blåslagen och öm i kroppen men jag lever och kan hoppa på kryckor. Jag är gipsad upp till knäna men jag lever !! Tack alla underbara människor som va närvarar och gjorde de möjligt att få ha dig tryggt hos mig!



God Jul kära ni // kärlek. Miee

Av marie75 - 23 december 2014 04:42

Godmorgon kära ni. Här ligger jag med en bruten fot och ser ut som jag blivit misshandlad. Va med om ett trauma i lördags. Jag tuppade av ett par gånger och blev hämtad i ambulans. Nu hämtar jag kraften med massa barn mys. Jag är så tacksam för att va med mig på min resa på akuten i lördags natt.

Nu ska jag försöka sova lite till..

Önskar alla en skön lille julafton.

Va rädda om er kära ni// Miee

Ovido - Quiz & Flashcards