Alla inlägg under december 2014

Av marie75 - 6 december 2014 16:59

Önskar alla en skön lördag kväll. Va rädda om er // Miee

Av marie75 - 6 december 2014 10:06

Hur viktigt är du för dig själv? Hur värdesätter du dina behov? Vad har du för behov? Är du rädd om dig själv och ser du att du är värdefull för att du är du, vågar möta dina egna drömmar och mål? Hur värdesätter du dig själv? Vågar du släppa taget och följa med i känslan att vara hel med dig själv? Vågar du tillåta dig själv att bli älskad för att du är du? Tror du på dig själv och vet du om att du är värdefull och älska för din egen skull för igen är så underbara som du? Tror du på evig lycka och kärlek, tror du på ett liv i sinnersro i själen? Tror du på att livet vill att du ska vara lycklig. Tror du på evig och vilkorslös kärlek? Ta steget och kasta dig ut.. Tiden är det ända vi inte vet något om, och chansen är här och nu.. Livet är ett lån och vi vet inte hur länge vår plan är menad att vi ska vara här.. Hur länge livet på jorden är våran plats. Vi vet inte hur länge vi leva så våga chansa när du har tiden i din hand. Alla är värda att leva i harmoni och sinnersro och släppa taget om den negativa energien som påverkat din inre frid...


// Miee

Av marie75 - 6 december 2014 07:26

En väg... En stig... En tunnel.... En ner för backe... Ett spindelväv att ta sig ur... Hur det än ser ut så har jag tagit mig hit... Jag står med fötterna på stadig mark. Jag står med en känsla och rädslan kommer inte in.. Jag har bestämt mig och det är här jag ska stanna.. Jag är fri och jag har ett lugn i själen. Jag tillåtet mig att känna och uppleva det där som jag ej vågat tro på , men nu är känslan så uppenbara för mig och den skrämmer inte mig, för jag vet att jag är älskad för min egen skull för igen annan är som mig. Tack universum för att ni låter flödet flyga fritt och för att ni lärt mig hur jag ska göra..
Att våga tro och våga släppa in sinnersro i min själ....

Kärlek föder kärlek // Miee

Av marie75 - 5 december 2014 21:48

Många gånger har jag nyfiket öppnat dörren.. Och tittat in.. Jag har letat efter ett svar som jag faktiskt inte kunde sätta fingrarna på.. Men jag hade fått för mig att det skulle vara som med ETs finger den magiska känslan som bara lyste rött och flödet fylldes på ifrån en värd som är stötte än de jag kunde tro.. Jag hade bestämt mig för en helt annan resa och på riktigt lagt ner enegierna på att faktiskt möta det där speciella... Jag hade ett hjärta som har slitits i bitar så många gånger och resan va nu bara min. Jag hade redan bestämt mig att jag skulle göra detta själv och komma i mål med de jag alltid drömt om.. Jag va klar och ville inte ens träffa någon mer.. Med papper i lådorna från olika medium så hade jag ett helt annat svar... Men jag orkade inte mer.. Min resa va min.. Plötsligt så står jag i en känsla som jag hade drömt om att möte en känsla av något stort och en känsla att komma hem! Ett flöde av energier som fyller mitt inre med kärlek ifrån en själ som har fångat hela mig!

// Miee

Av marie75 - 5 december 2014 19:17

Jag har prövats och jag har testats som medium. Har har varit mångas kanal och jag har öppna upp sorgsna hjärtan. Jag har möt väldigt många människor och ni har gett mig en otroliga starka upplevelse och klockrena svar. Jag vet att många av er har gjort väldigt starka resor med sorg och avslut. Många av er har hittat svaren på eran stora kärlek och livet har rörts om ordentligt. Jag är så otrogit tacksam att universum har gett mig denna väderfulla gåvan att vara medial. Jag vet att jag är mångas ängel och jag har många gånger fått höra att jag är sänd uppifrån för att ge jorden ett svar... Jag vet andliga uppgift är att ge ett direkt svar. Jag är tacksam för alla som har anförtrott sig till mig och till min mediala förmåga. Ni är många .. Väldigt många! Jag har lärt mig väldigt mycket av er alla och ni har fått mig att våga tro på mig själv som medium. Jag har fått bekräftat ifrån många er att mina svar har stämt in i minsta detalj.. Och jag är tacksam för att universum faktiskt har valt mig till er . Tack till er alla som under mina 5 år som aktivt medium har kommit till mig! Tack för alla Änglakväll och seanser, heling på distans och till alla mässbesökare och till er som ringt till mig på Liljen. Nu är resan igång för 2015 i min kalender och jag har redan många bokingar i min kalender så tack för att ni tar mig framåt i den mediala värden.


Tack till er på andra sidan för kommunikation och för att ni tror så starkt på mig! Tack för att ni ger mig dessa verktygen så att jag kan förmedla vidare era bud. Tack till andeväsnet för att jag äntligen har fått flöde i kärleken och för att jag förstår samspelt mellan två själar. Att jag äntligen har får känna den där känslan som helar mig i kärlek.


Miee :) kärlek till er

Av marie75 - 5 december 2014 18:14

Att vara kvar i känslan... Att välja att känna det där att njuta av kärleken som universum förmedlar. Pirret i magen, hjärtat som slår, röda kinder och allt det där andra som hör till... Jag stannar upp och känner in och min kropp den för göra precis som den vill... Jag väljer att leva kvar i känslan för jag vet att känslan är och det fullständigt förtrollar mig. Jag njutar för att jag kan ... Och jag njuter för att känslan har landat och den har hittat hem...

Av marie75 - 5 december 2014 11:15

God förmiddag... Idag är jag hemma och tar hand om mig själv. Min kropp har fått en heshet så jag har svårt att prata idag.. Så idag blir de hemma mys med mysfilten och fredagsmys.

Önskar alla en skön Fredag. Va rädda om er kära ni// Miee

Av marie75 - 4 december 2014 13:12

Idag använder jag den där speciella kraften igenom universum och sänder det där extra igenom universum... Jag fokuserar på det där starka känslan... Känslan av kärlek och styrka. Jag sänder positivt tänkande och tankar på med rätt kärlek och rätt energier...

// Miee

Ovido - Quiz & Flashcards