Alla inlägg under december 2014

Av marie75 - 12 december 2014 06:37

Jag ville faktiskt inte vakna från min dröm i natt.. Det va så skönt och befinna sig där jag va.. Det känns som jag upplever känslan både i vaket och sovande tillstånd och jag vill vara kvar... Hjärtat slog volter när jag vaknade och en varm känsla sprider sig.. Jag är tillbaka och de känns så himla skönt! Jag njuter av varje andlig stund... Och fysiskt älskar jag att vara där ! Tack universum för att kraften är så stor och att andevärlden tar över och låter två själar mötas av denna magi! Kraften är stor, mycket stöttre än vad jag ens kunde föreställa mig. Tacksam :)


Önskar alla en skön och mysig dag . Kärlek föder kärlek // Linda-Marie

Av marie75 - 11 december 2014 23:04

Jag bara måste smyga in och säga godnatt till er.. Jag vill tacka Andevärden för att jag har tagit mig hit...
Jag vet idag hur jag ska förvalta det där som jag ställt mot vägen för att möta.. Jag har kört på halkbanan med bananskal under mig , men jag sitter kvar i livet med insikter av att livet och kärlek är värd att kämpa för när rätta känslan i magen talar om att han är värd dig!

// Linda-Marie

Av marie75 - 11 december 2014 20:11

Efter en lång dag landade jag i soffan.. Min andliga förmåga sätts på prov när jag som mentor får frågor. Jag är på hedersuppdrag i Andevärden och har fått en grymt duktig lärling :) Tack Andevärden för att ni ger oss samma svar på hennes frågor så att hon förstår hur duktig hon är! Hon är grymt duktig trotts sina unga ålder och jag är så tacksam att ni har gett henne till mig! Hon är en ängel som har haft vingar länge men nu har hon förstått hur hon ska flyga med sina vingar! Malin är grymt duktig och jag bara ler!

Jag har även träffat min livspartner som följer mig i mina fotspår! Energierna ligger på samma nivå och jag är så tacksam att Maria hittad mig! Maria och jag är ett otroligt starkt team! Andrvärdens enegier är så otroligt starka och jag är så tacksam att vi tillhör samma familj och delar samma väg.. Vi jobbar grymt bra tillsammans i den andliga enegien och vi är klockrena. Tack kära " svägerska " för att du finns !

Tack Andevärden för att ni ger mig dessa fantastiska kvinnorna i mitt liv!

Kärlek till er // Miee

Av marie75 - 11 december 2014 17:36

Vemodet växer i mitt inre och jag blir överväldiga.. Jag har vetat länge att detta skulle komma.. För det är så här min livsplan ska se ut.. Och nu rullar de i gång.. Det är dax att släppa taget om det där som en gång har varit och mentalt släppa in det här... Jag har väntat länge.. Och när erbjudandet kom så visste jag direkt att planen är större än så.. Jag vet idag vad jag ska förbereda mig på.. Hur det är tänkt på ett annat sätt. Livet ger mig och öppnar upp det där som jag redan kan men som jag ska väcka upp i min vardag. Jag vet för att det är dax.. Jag vet för kännslan är helt rätt.. Två världar ska bli ett ! Nu är jag redo och har redan startar resan och ska komma i mål!


Tack Andevärden och universum!


// Miee

Av marie75 - 11 december 2014 06:41

Godmorgon kära ni... Sovit gott.. Den orden värmer verkligen mitt hjärta än älskade Liam :) Tack för att jag fick chansen att lära känna dig!

Det känns som jag inte hinner med allt de där som jag vill göra.... Måste planera bättre i mitt liv till nästa år.. Och ta mig en ordrligt funderare på att ta ett helt annat beslut... Ja får känna in lite till... Mina jobb rullar på i det andliga... Och det finns även seanser in bokade under våren. Jag kommer även att jobba kvar på Soltemplet under våren och datumen är spikade men tiderna har inte kommit ur än... Det finns även en nyhet hos oss på Soltemplet så håll ögonen öppna på våran hemsida! Jag håller på och sätta prägel på mina sista ord i mitt företag och väntar bara på att rätt namn ska komma till mig andlig.... Jag har ett namn som jag har sugit på under många år.. Och det är kanske dax att sätta de i verk... Jag Ber änglarna om att ge mig ett svar..


Idag ska vi ha Lucia mys på jobb.. Jag har inte varit med på lucia på två år eftesom jag har varit ute som facklig företrädare, så det ska bli mysigt att få vara närvarade.. Nästa vecka börjar jag tömma mitt skåp på jobb... Det känns lite jobbigt när jag tänker på att jag ska lämna mitt uppdrag ... Att gå tillbaka till min grund utb och mina erfarenheter ska bli så himla kul :)

Nu önskar jag er alla en skön dag. Kärlek till er / Miee

Av marie75 - 10 december 2014 13:51

Oj oj vad jag är stolt att jag jobbar i en sån här fantastiskt go och underbarbarngrupp! Allt har verkligen gått som på räls för oss! Det va verkligen supermys att åka iväg och träffa Tomten! Det har åkts karusell och ätits på mc Donalds :)

Tack kära kollegier för en super trevlig dag med alla fantastiska barn! Tack till Nydala förskola som va med oss och stod och sjöng utanför Hansa companiet innan tomten kom. Jätte mysigt att träffa er.


Önskar alla en fortsatt skön onsdag.

Kärlek // Miee

Av marie75 - 10 december 2014 05:50

Det har planerats inför denna dagen länge för mig som pedagog ... Och idag kör vi dagens utflykt med barnen och mina kära kollegier. Det är stora förväntningar med glittrade ögon... Vi ska träffa TOMTEN idag! Spännande och mysigt ska de bli att få della detta ögonblick med mina ansvarsbarn. Så idag önskar vi fint och bra väder i Malmö! Nu köra vi.... Önskar er en skön Onsdag! Kärlek till er // Miee

Av marie75 - 9 december 2014 22:11

Oj va sugen jag blev.. Jag vill ut och springa! Måste verkligen fixa nya skor! Energierna ligger på topp.. Och tränings nerven ligger och vill ut.. 22:00 och sängen kallar men fötterna vill ut och springa.. Får väl se om sängen klarar av att kalla på han den där John blund.... Sov gott fina ni// Miee

Ovido - Quiz & Flashcards