Direktlänk till inlägg 16 december 2014

Du....

Av marie75 - 16 december 2014 08:16

Att släppa taget om ett invant mönster är ibland väldigt smärtsamt.. Det krävs mod och styrka. Att välja kärleken till dig själv kan vara ännu svårare. Det är svårt att sätta sig själv först. Det kan vara väldigt svårt att älska sig själv. Att tror på kärlek till dig själv, krävs mod. Det är lätt att fastna i hur andra tar över och manipulera och kontrollerar. Det är lätt att tappa styrkan... Glöm aldrig bort, aldrig! Att du är värdefull och älska för att du är du! Att du ska växa av kärlek och inte bli kväv och sårad av hårda ord och handlingar. Du är och kommer alltid att bli älska för din egen skull för ingen annan är som du! Det handlar om att ha rätt människor runt omkring sig som får dig att växa, och våga tro. Att vara starka tillsammans. Att ge rätt enegier och som ser dig för den du är och väljer att älska dig för att du är den fantastiska människan som du faktiskt är!



Som medial träffar jag otroligt många människa som sitter fast.. Jag har varit mental PT under en tid och jag vet att alla kan förändra sitt sätt att se på sig själv. Alla är värda att leva i sinnersro med sig själv och alla är värda att få vara lyckliga i själen.. Att hitta rätt tankesätt. Jag vet att resan kan vara väldigt smärtsam men tro mig att den är värd precis alla dom där stegen... Att leva i kärlek till sig sjäjv med ett rent tankesätt är den bästa resa jag har gjort personligen. Kan jag så kan du! Jag tror på dig! Tror du på dig? Alla kan lyckas att bli fri från rädslor, makt och hat. Jag valde att släppa taget om detta som skadade och gjorde mig illa och jag är så tacksam att jag är fri från manipulationer och skit snack! Jag väljer själv vad som är rätt för mig igenom att lyssna på min magkänsla och min intuition och den leder mig alltid rätt... Vill du ha hjälp med Mental PT...? Hör av dig till mig isåfall. Miee75k@ gamil.com


Önskar alla en kärlekfull och underbar dag. Fånga dagen// Miee

 
 
Anki

Anki

16 december 2014 09:59

Oj, så träffad & rörd jag blev av ditt inlägg.
Du skriver så bra. Jag har tagit mig från en långt destruktivt förhållande, valde att leva ensam resten av mitt liv. Vågade inte lita på någon man igen. Tills han med stort H stod framför mig 8 år senare.
Nu upplever jag bara kärlek & styrka varje dag tillsammans med honom, han har lyckats lyfta upp mig igen.

Tack för detta underbara inlägg, du är fantastisk på att förmedla positiv känsla.
Underbar blogg, återkommer fler ggr hit in.

MVH
Anki. :-)

http://tidochrum.bloggplatsen.se

marie75

16 december 2014 11:26

Tack snälla Anki! Va glad jag blir att läsa din kommentar här ! Va skönt att höra att de jag förmedlar mitt budskap på rätt sätt. Att du har träffat honom med stort H är helt underbart . Grattis till eran kärlek. Du är hjärtligt välkommen tillbaka in igen. Kärlek till dig. // Miee

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie75 - 30 januari 2023 10:31


Hej kära ni . Jag har skapar ett nytt Instagram konto , gå gärna in där och följ mig eller ta en titt . Ljus och kärlek ~ Miee75 Amor_fati_vincit heter mitt öppna Instagram konto ...

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka...

Av marie75 - 23 januari 2022 10:13


Godmorgon . Rensning av kyl och frys i går. Igår blev det zucchini pizza. Tog och rev ost och tog fram strimlad kalkon , tomatpuré och pizzakrydda . Nu vet jag inte om detta blev gott eftersom jag ff inte har någon smak . Vet inte heller om det lukt...

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni . Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , ha...

Av marie75 - 20 januari 2022 10:13


Godmorgon kära ni . Ja då kom svaret från 1177 . Du har covid 19 . Åh ja? Skulle varit konstigt annars . Ännu en dag med huvudvärk och feber finns på morgonens agenda redan . Netflix, godmorgon:) Ja har tappat smak och lukt . Idag blev det täcket ...

Ovido - Quiz & Flashcards