Alla inlägg under januari 2015

Av marie75 - 12 januari 2015 19:26

Av marie75 - 12 januari 2015 16:14

En ny granne :)


Tack vännen för fika myset..


Önskar alla en fortsatt skön måndag



// Miee

Av marie75 - 12 januari 2015 09:32

Hej och välkommen du nya vecka! Jag tar emot dig med ett öppet hjärta.. Och ser fram emot nya möjligheter och nya vägar som ska vandras på.. Jag öppnar och vänder blad.. Jag leer och njuter av känslan som bubblar inom mig!


Önskar er en underbara dag


Va rädda om er // Miee

Av marie75 - 11 januari 2015 22:49

Jag jobbar just nu mer med mig själv än vad jag någonsin har gjort.. Jag har nog aldrig fått så mycket tid att få bitarna på plats tidigare. Att vara begränsad gör att den inre rösten blir tydligare och att lyssna in gör att svaren blir tydligare för hur jag ska få in mig själv.. Att mötas av livet i båda riktningarna gör att mitt liv fick ett ordentligt uppvaknade och jag fick en annan upplevelse.. Jag har lärt mig otroligt mycket på dessa veckorna med Heffaklumpen som har tagit musten ur mig men har även fått mig att släppa taget om saker som jag faktiskt har fått en annan insikt i.. Jag vet att jag många gånger skrev under 2014 att mitt liv galopperade fram.. Och jag kan ju säga så här med facit i hand att köra bil i 110 km / timme alla dynens timmar gjorde att jag redan i maj tog en hel del beslut att köra i annan hastighet .. Jag prioterar om och släppte taget om en stor dröm.. Men drömmen va inte svår att släppa när jag tittade in i min själ.. Min själ har länge talat om för mig vad jag skulle göra och jag va på rätt spår och nu vet jag .. Jag har gjort förändringarna av en andleding och jag fick ännu en stark upplevelse som kunde slutat i en riktig katastrof.. Jag är glad att jag kan luta mig emot min tro att Andevärden och mina gauide vakar över mig. Det finns ingen tvivel på att vi INTE är skyddade och ska lära av våra steg och våra vägar och jag vet att jag har lärt mig att mitt liv är så mycket mer än kärlek på min korta med väldigt lärorika resa... Så jag tackar ödmjukaste för erfarenheterna och är redo att ta bort Heffaklumpen på Onsdag :)


// Miee

Av marie75 - 11 januari 2015 18:04

Jag älskar julen och allt va de innebär.. Men 2014 jul har varit väldigt långt ifrån vad jag är van vid.. Och det blev verkligen långt ifrån mina förväntningar.. Jag bakar och har massa bjudningar med adventsfrukost och att allt va de innebär... Men planen blev helt annan.. Att inte ens klä julgranen är otroligt långt ifrån min vanliga rutin.. Jag har länge velat ta bort mina tomtar men inte haft ork och med facit i hand i dag så hade jag väldigt lite kraft.. Men fick nästan panik av att se dessa röda små leende gubbarna idag.. Men nu är dom nere och våren har flyttat in! Sån otroligt skön känsla.. Att ordningen är återställd.. Tack mamma för all hjälp! Nu ligger jag på soffan och här ska jag stanna ett bra tag.. Önskar alla en fortsatt skön kväll och va rädda om er// Miee

Av marie75 - 11 januari 2015 09:12

Så starkt så otroligt starkt.. Jag är verkligen inte här på nätterna längre.. Känslan i min kropp är så häftig ... Jag reser verkligen iväg på nätterna och vi möts varje natt.. Våra själar sammanlänkar oss i ett otroligt underbart möte.. Du har verkligen tag dig in och du finns så starkt här i mig hela tiden ... Tack M för att jag får uppleva denna själsliga resan tillsammans me dig! Jag njuter och ska åter försöka få fokus på att komma tillbaka till vardagen igen :) Tack för att du finns!


Önskar alla en underbara dag


Kärlek föder kärlek //


Av marie75 - 10 januari 2015 21:48

Lägg aldrig förlovningsringen i ett glass champagne :) och låt din partner dricka detta :)
Klockorna ringer över allt detta året och det blir många bröllop .. Detta året känns som det går i kärlekens tecken på alla håll och kanter.. En del barndop kommer med att hinnas med detta året.. Ser verkligen fram att möte våren, sommaren och hösten och julen detta året.. Lyckohjulet snurrar på och jag njuter i fulla drag av all lycka med stora magar och bröllop som jag ska få äran att vara närvarade på.. Jag njuter av att få bli moster till ännu ett litet gryn..

// Miee

Av marie75 - 10 januari 2015 17:43

Det finns många sätt och tömma ut energierna på och få nya.. Jag saknar just nu båda mina sätt grymt mycke... Har kommit på att båda är grymt viktiga i mitt liv och förut så saknade jag faktiskt inget av de, men de handlar om rätt känsla.. Och jag vet att jag har rätt känsla för båda... Att inte kunna träna är en av dessa.. Träningen är grymt viktig för mig.. Jag har verkligen kommit fram till de.. Jag har helt klart hittat rätt enegi i de det andra som jag vet fyller mig rätt känsla.. Jag är så tacksam för att jag har kommit ditt.. Att jag faktiskt har fått uppleva hur viktigt att alla bitarna är på rätt plats... Och jag bara längtar tills jag får uppleva båda igen :)


// Miee

Ovido - Quiz & Flashcards