Alla inlägg den 23 januari 2015

Av marie75 - 23 januari 2015 23:49

Smyger in med ett god natt... Och delar ett fb inlägg ifrån min sida.


Tack för att du finns!


Nu säger jag godnatt.. Och ska krypa ner under täcket .. // Miee

Grattis än en gång Mormor på din dag.. Hoppas att änglarna har firat dig ordentligt... Emeliey Du finns i mina tankar idag.. Mamma älskar dig ..


// Miee

Av marie75 - 23 januari 2015 14:56

X två tusen :) denna veckan och nu är det fredag igen! Mycket spännande saker denna veckan.. Träningen håller sitt mått.. Och igår satte jag ner min svullna fot i en vanlig sko! Ni kan tro att den känslan va grymt skön... Nu är det helg och jag välkomnar dig du sköna fredag ..

Ha en skön kväll kära ni och njut av att det är fredag // Miee

Av marie75 - 23 januari 2015 08:27

Godmorgon kära ni! Idag är det 77 års kalas i himlen.. Grattis älskade mormor på din dag! Jag vet att du firas ordentligt på dagen då du föddes på jorden... Jag ska faktiskt ordna en bakelse idag och mumsa i mig här nere på jorden. Du finns här hos mig. Älskar dig..


Önskar alla en skön fredag.. Va rädda om er/ Miee

Ovido - Quiz & Flashcards