Alla inlägg den 3 januari 2015

Av marie75 - 3 januari 2015 23:22

[Bild]

Idag saknade jag en av mina mys killar... Vi ska snart gå på bio igen och då ska du få följda me oss.. Kändes faktist som vi inte va helt hela utan dig idag.. Kram till dig fina du...

Nu är det tänka ljus och vin och grönsaks mys... Innan sängen kallar på oss..

Sov gott kära ni ...


Kärlek -Miee

Av marie75 - 3 januari 2015 20:29

Idag tog vi en del av barnaskaran med oss på bio! Vi hade 5 helt underbara barn me oss mellan 4,5 till 11,5 år.... Massa mys hela dagen med dessa underbara små trollungar....

Nu ska jag då beskriva denna underbara filmen ifrån mina och barnens ögon...

Vi vuxna drogs med i filmen och jag älskade filmen.. Sången och berättelsen i sig va väldigt känslomässig i mellan åt... Om jag ska vara lite kritisk så måste jag säga att från 7 år va lite för låg ålder.. Pg av att många föräldrar säkert tänker att mitt barn är typ 5 och blir 6 detta året och klarar av de som händer.. Jag hörde att en del barn snyfttade till.. Men jag älskade filmen.


Från barnen så fick jag höra att den va väldigt spännande och mycket bra... men sorlig.. Barnen rekommenderar den varmt.. På en skala från 1-10 så får filmen helt 10 och den är helt klar värd att se...


Tack finaste mysbarnen för ett mysig dag tillsammans med er i Ystad.. Tack kära finaste kära svägerska för idag :)

Kärlek :) Miee

Av marie75 - 3 januari 2015 09:18

Då kickstartar vi denna första lördagsmorgon ... Stormen har återvänt hem igen... Lite blinkade ljus och stängd tv va de vi kände av ifrån stormen igår...

Idag dag blir det bio mys... Tingeling
Legenden om önskedjuret :) i 3 D... Ser verkligen fram att se denna filmen.. Jag älskar att går på bio så det ska bli super duper mys... Lovar att tolka den från barnens ögon och även oss vuxnas ögon när vi har varit i väg och givetvis så kommer jag skriva de här... Nu önskar jag alla en skön och mysig dag... Va rädda om er kära ni...

Kärlek till er Fånga dagen // Miee

[Bild]

Av marie75 - 3 januari 2015 00:32

Smyger in och säger god natt till er kära läsare...

Sov gott och dröm sött.. Nu ska har krypa ner under täcket.... Imorgon är det nya planer för dagen..


Sov gott... // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards