Alla inlägg den 22 januari 2015

Av marie75 - 22 januari 2015 22:16

Idag har jag då fått träffa min vän som har fixat mina naglar! Tack snälla Robin för en trevlig em hos er på salongen ;) Grymt nöjd med mina naglar är jag ! Riktigt snygga..
Som ni vet så har jag byggt naglar ett tag och både haft tippar och akryl men idag prövad jag för mig något helt nytt. Jag prövad naglar som byggs upp med mall! Jag kan säga att jag är mäktigt imponera av detta med mall. Tack för att jag fick äran att testa detta.

Så här snygga blev mina naglar :)


Önskar alla skön kväll // Miee

Av marie75 - 22 januari 2015 10:40

Nu är jag här.. Oj denna dagen är full av nya härliga ting.. Jag börjar få armmuskler efter att hoppat på kryckor i 4 veckor! Skit... Redan 4 veckor sedan min olycka! Gipset är redan borta och foten kämpa på.. Det är bara jag som måste låta foten läka i sin egen takt.. Jo så att... Så va de ju me de.. Min stora prövning just nu är tålamod! Undrar om de går att köpa de någon stanns...

Idag ska jag träffa en gammal killkompis som ska göra vid mina naglar :) som just nu utb sig till nagelbyggare. Jag har inte haft byggda naglar nu på 8 veckor typ, så nu är det dax igen. Har låtit mina egna komma fram riktigt mycket tills för några dagar sedan då jag bröt ner 3 st och de gör så grymt ont.. Men nu ska jag bara njuta av att R ska göra vid dom :)


Nu önskar jag alla en skön dag .

Va rädda om er och njut av vårsolen som lysser över Skåne i dag ...


// Miee

Ovido - Quiz & Flashcards