Alla inlägg den 2 januari 2015

Av marie75 - 2 januari 2015 20:52

Oj va tiden går fort... Massa barn mys och tiden springer iväg.. Det här med duscha och bada är ett dilema just nu.. Men ikväll har jag fått duscha hos " min " extra familj.. Tack snälla för den sköna duschen.. Den bästa detta året :)
Nu sitter vi och väntar på hämt maten ska bli klar... Önskar er en skön fredag kväll .


Kärlek -Miee

Av marie75 - 2 januari 2015 09:01

Godmorgon kära ni... Här ligger jag och lyssnar in vinden som viner runt husknuten... Tystnaden innan barnen har vaknat... Tystnaden innan dagen sätter igång.. Jag älskar känslan av tystnaden... Lugnet ifrån andra sidan... Andevärden och jag kommunicerar på ett magiskt sätt... Jag får bekräftat gång på gång, det där jag redan vet... Och visst vet jag... En röd tråd... Som följer mig vart jag än går. Ödet styr sin väg och den kommer aldrig att över vinnas av oss människor för vägen är redan förutbestämd hur mycket vi än vill så är vägen redan bestämd... Så sluta kämpa emot alla kära vänner... Släpp och följ me... Jag har verkligen släppt taget om mycket och vet ni, det är så skönt.. Att leva här och nu! Att inte låta tankar bli en illusion av något som inte är verklighet.. Lev här och nu.. Att analysera sönder känslor och händelser gör att man kan tappa viktiga människor och händelser på vägen.... Känslan kan försvinna och faktiskt göra att den inte kommer tillbaka... Att kämpa att behålla någon i sitt liv som ändå visat sig vara en enegie av något man faktiskt inte behövde... Jag vet att det är dax att fortsätta att rensa... Och faktiskt behålla de där som gör att man hittar vägar för att det är värt att öppna den där extra dörren... Jag är på resande fot och det är dax att samla in rätt resesällskap och tro mig jag är på rätt väg..


Carpe diem // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards