Alla inlägg den 20 januari 2015

Av marie75 - 20 januari 2015 18:35

Det blev oväder i Skåne i fm när det va dax att ge sig iväg till sjukhuset.. De snöade grymt mycket och de va glashalt ute..

Nu i em så somnade jag gott en stund.. Nya direktiv och ännu mer möjligheter öppnas upp.. Så det va riktigt gött och slappa en stund ..

Nu önskar jag alla läsare en skön och mysig kväll.. // Miee

Av marie75 - 20 januari 2015 09:59

God förmiddag kära ni.. De snöa stora flingor utanför fönster denna fm i denna delen av Skåne.. Visst är det härligt me snö och lite vinter.. Nu rullar morgonen på.. Träningen är igång på riktigt igen med de jag kan göra.. Nu väntar en ny härlig dag med mycket nya händelser...Jag är på g... Är du... Tisdag här kommer jag...


Va rädda om er.. Kärlek föder kärlek



Miee

Ovido - Quiz & Flashcards