Alla inlägg den 25 januari 2015

Av marie75 - 25 januari 2015 19:28

Det blev en runda ner till havet idag.. Jag älskar att ta mig nere men trotts att solen värmde så va det grymt kallt här nere i dag.. Men syftet fick sitt utbyte :) och jag är nöjd.. Nu ska jag fortsätta där jag va innan jag upprätt att mina bilder inte kom med i mitt tidigare inlägg ... Trevlig Söndag kära ni. Och tack till alla er som har delat denna veckan tillsammans med mig. Tack för ännu en rolig , tokig och lärorik vecka! Nu väntar jag in morgondagen och nästa veckas händelser . Kalendern är full med massa roliga och spännande saker... Så nu säger jag faktiskt god natt .. Så hörs vi under morgondagen :: )

// Miee

Av marie75 - 25 januari 2015 16:10

Jag är riktigt kär i dig kära solen! Jag njuter av att du lyser upp denna dagen... Att andas in frisk luft! Tack du höga luft som fyller mina lungor med mer luft! Tack du härliga söndag för att du väckte upp mig..


// Miee


Njut av dagens ögonblick ......

Av marie75 - 25 januari 2015 08:50

Godmorgon kära ni. Igår kväll så kom
de en helt del snö ,nu på morgonen vissde de -4 grader. Ligger kvar i sängen och myser . Tvätten snuttar för fullt i tvättmaskinen och ännu en söndag morgon vaknar sakta denna vinter morgon med stålade sol!

Önskar er alla en underbar dag


Va rädda om er // Miee

Av marie75 - 25 januari 2015 01:06

Jag går och lägger mig med ett stort leende ..

Godmorgon söndag och god lördag ;)

Sov gott / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards