Alla inlägg den 31 januari 2015

Av marie75 - 31 januari 2015 22:12

Ett stort tack till er alla som tar er tid att ta er in här varje dag! Ni är snart 700 unika läsare! Tusen tack för de! Nu blickar vi famåt och släpper taget om Januari och tok längtar efter ännu mer vår i Februari... Kärlekens månad! För visst kommer februari med massa kärlek :) lycka och harmoni.. Lyckohjulet snurrar på och stannar på Februari... Alla hjärtans månad! För visst är det inte bara den 14 Februari vi ska uppmärksamma i månad 2... Visst ska vi slå ett slag för att Februari öppnar upp locket och låter kärlek bubbla ut och fylla oss alla med harmoni och sinnersro i kärlek !


Februari nu Kör vi :) Hejdå Januari ...

// Miee

Av marie75 - 31 januari 2015 16:31

Visst är det mysigt me snö... Och jag njuter :) önskar alla en skön Lördag :)


// Miee

Av marie75 - 31 januari 2015 07:36

Jag är redan vaken denna snöiga och vita morgon.. De snöade en hel del igår kväll och snön ligger orörd denna morgon.. Godmorgon Sverige :) och du härliga snö... Jag älskar dig men inte nu, med min brutna fot..

Jag har länge funderat över ett beslut som jag tog för några månader sedan och igår fick jag svaret varför jag tog beslutet precis när jag tog de.. Den gamla tiden är helt klart ett minne blått... Tack vännen för du tog mig tillbaka igen.. De va tid för mig att förstå att mitt beslut då är helt rätt idag..


Önskar alla en skön sista dag i Jan 2015! Sov gott du härliga Januari.. Vi ses 2016 :)


Miee

Ovido - Quiz & Flashcards