Alla inlägg den 9 januari 2015

Av marie75 - 9 januari 2015 21:59

Vilken kärlekdag jag har haft idag! Helt underbara att mysa me alla dessa underbara barnen idag. Det bästa är att jag har turen att få mysa på två förskolor nu för tiden . Så det blir dubbelt med mys :)

Är fortfarande kvar hos min vän och myser med henne och hennes barn.

Har verkligen haft en helt underbar dag...

Ska stanna kvar här och sova här i natt.. Nu säger jag god natt kära ni.. Sov gott..


// Miee

Av marie75 - 9 januari 2015 08:46

Måste säga att det är tufft och faktiskt kämpigt att ta mig fram just nu.. Jag är otroligt känslig i min fot och kraften är faktist svår att hämta i mellan åt.. Börjar få träningsvärk i mina händer och får en grym kramp upp mot bäckenet i mellan åt.. Patade med läkaren ang min kramp och hennes svar va.. Eftersom jag inte kan änvända min vad så änvävder jag just nu andra muskler.. Jo då så att... Ont gör de i allafall... Är på väg ner till Limhamn nu och ska fylla på konto med barnmys idag.. Ska bli super mysigt att träffa mina ansvarsbarn från mitt jobb som jag är tjänstledig ifrån just nu. Ska även sitta med i planeringen av mitt nya arbetslag nu på fm... Ska se om jag få igång mitt tanke sätt kring strukturen och schema.. De sitter ju här inne någon stanns:) Idag blir det även mys med ett barn som jag jobbat som resurs åt för snart 10 år sedan... Oj var tar tiden vägen.. Jag har haft en hel del resursbarn under mina 20 år och det är verkligen kärlek att få mysa med mina gamla barn ;)

Inatt har jag haft besök.. När jag hade gått upp imorse så låg där två fjädrar till mig... Änglarna jobbar hårt som sagt.. Dessa tecken ifrån er på andra sidan betyder väldigt mycket för mig.. Tack till er..

// Miee

Av marie75 - 9 januari 2015 06:33



Love Like You've Never Been Hurt Before


Orion

2
You are walking,

Side by side with me,

I tell you don´t be afraid,

I won´t let your heart bleed,

As the the waves come in,

With echos from our past,

We need no history,

Our love will forever lost,

When i'm miles away,

When we are apart,

Love won't hurt once more

I'll never break your heart,


I won´t,

I won't let your heart bleed,

You won't hurt once more

I'll never ever leave,

I'll never,

I´ll never break your heart,

Come on baby,

Let's go back to the start,


When i'm with you,

I can not stop to smile,

Every time your laying by my side,

I follow,

Every step you take,

In your arms,

In your arms I feel safe,


I won´t,

I won't let your heart bleed,

You won't hurt once more

I'll never ever leave,

I'll never,

I´ll never break your heart,

Come on baby,

Let's go back to the start,


When your Miles away,

When we are apart,

You won't hurt once more

I will never break your heart


I won´t,

I won't let your heart bleed,

You won't hurt once more

I'll never ever leave,

I'll never,

I´ll never break your heart,

Come on baby,

Let's go back to the start


You are walking,

Side by side with me,

I tell you don´t be afraid,

I won´t let your heart bleed

Sign in to comment



Vaknar av att jag hör denna låten i huvudet..


Godmorgon kära ni.. Önskar er en underbara dag.. Nu ska jag ut på nya äventyr.... Fånga dagen ... Önskar er en underbara dag. Kärlek till er ...

Va rädda om er // Miee

Kram från mig :)

Av marie75 - 9 januari 2015 00:02

Tack Andevärden för starka upplevelser denna dagen. Tack Ken Ring...

Nu ska jag försöka sova.. Ska krypa ner och ta täcket från dig ;) håller om dig....


Godnatt ....


Sov gott....


Miee

Ovido - Quiz & Flashcards