Alla inlägg under januari 2015

Av marie75 - 28 januari 2015 18:50

Känner du att tiden kan stanna? Att tidsuppfattning försvinner när du är med människor som du mår bra av? Så är det för mig. Klockan är inte viktig utan att vara i stunden där!

Det har varit en intensiv dag i hög hastighet me spännande uppdrag och nya möten i nya konstellationer. Ser fram emot denna nygamla erfarenhet med nya spännande insikter och lärdomar.

Önskar alla en fortsatt skön kväll


// Miee

Av marie75 - 28 januari 2015 05:07

Då är det dax att kicka igång dagen.. Ännu en smäck full dag i ett tempo som går i 200 km idag... Nu kör vi igång!

Önskar alla en skön dag . Va rädda om er kära ni // Miee

Av marie75 - 27 januari 2015 22:46

En intensivt dag är till enda.. Nu laddar jag om och är redo att möta en en späckad dag imorgon.

Sov gott kära ni // Miee

Av marie75 - 27 januari 2015 08:27

Då kör vi denna dagen med full kraft och styrka. En späckad dag med många saker som händer.

// Miee

Av marie75 - 26 januari 2015 18:52

Idag har jag haft en riktig laddat mina batterier dag och fyllt på med ännu mer energier. Det va riktigt skönt och verkligen väl behövligt. Jag har verkligen hittat rätt energie och får verkligen rätt flöde och blir på fylld både själsligt och kroppsligt ... Tack!

Av marie75 - 26 januari 2015 14:36

Tack!


// Miee

Av marie75 - 26 januari 2015 04:36

Godmorgon du orörda måndag! Nu kör vi!

Önskar alla en underbar dag !

Miee

Av marie75 - 25 januari 2015 19:28

Det blev en runda ner till havet idag.. Jag älskar att ta mig nere men trotts att solen värmde så va det grymt kallt här nere i dag.. Men syftet fick sitt utbyte :) och jag är nöjd.. Nu ska jag fortsätta där jag va innan jag upprätt att mina bilder inte kom med i mitt tidigare inlägg ... Trevlig Söndag kära ni. Och tack till alla er som har delat denna veckan tillsammans med mig. Tack för ännu en rolig , tokig och lärorik vecka! Nu väntar jag in morgondagen och nästa veckas händelser . Kalendern är full med massa roliga och spännande saker... Så nu säger jag faktiskt god natt .. Så hörs vi under morgondagen :: )

// Miee

Ovido - Quiz & Flashcards