Alla inlägg under januari 2015

Av marie75 - 5 januari 2015 01:16

Tyst och stilla så skriver jag ännu ett nytt ilägg... De snurrar i huvudet och jag vet att jag Inte borde vara nervös.. men jag är de... Jag sträcker ut min hand imorgon och jag vet..

Nu ska krypa nära och sova gott.. Nu går jag in och stänger av och låter Andevärden ta över tills kl ringer snart... Två veckor sedan olyckan och nu ska jag tillbaka om några timmar.. till sjukhuset...


Miee

Av marie75 - 4 januari 2015 21:03

Oj... Tiden springer iväg även detta året... Söndag idag.. Och detta året har verkligen kickstart med massa mys och massa goa barn och starkt vänskap och en otrolig vacker kärlek... Jag är så tacksam ... Jag ber om att Lyckohjulet fortsätter snurra som det har gjort dessa dagarna.. Jag mår väldigt bra trotts allt som hänt så mår jag väldigt bra.. Jag är trygg och känner otroligt stark samhörighet... Tack Andevärden för att jag får äran att både fysiskt och andligt lära känna min andliga familj igen! Jag är så tacksam ...


Imorgon ska har ta fram ännu mer styrka och mod.. Sinnero.. Jag ber en stilla bön... Att allt är som de ska där inne.. Alla jag möter är väldigt imponerade över min snabba läkningsprocess och jag tackar Andevärden för all heling och alla läk änglar som har sänt till mig.. Tack för allt fantastisk jobb ni gör för mig uppe i andevärlden.. Jag är så tacksam...


Nu ska jag lägga mig och ta emot heling och meditera på min älskade vän spikmattan...


Sov gott kära ni.. // Miee

Av marie75 - 4 januari 2015 16:46

Precis innan jag skulle åka hem idag så kom de en låt till mig på radion, som fick mitt hjärta att stanna upp..


Håll till godo kära ni.. Låten hittar ni på Spotify och You Tube




Mr Probz "Nothing Really Matters" lyrics

When she's ok
Then I'm alright
When she's awake
I'm up all night
And nothing really matters
Nothing really matters
I see her face
And in my mind
I sieze the day
Whenever she's nearby
It's like nothing really matters, no
Nothing really matters

She completes me
It's how she reads me
Right or wrong
It's so clear she's
All that I need
All I need yeah

I know what it feels like
I know what it feels like
Swimming through the stars when I see her
And I don't need air because I breathe her
I know what it feels like
I know what it feels like yeah
I breathe her
Breathe her..


Everytime I see her (2x)

When I'm lost
And need a sign
She leads the way
And I'll be fine
And nothing really matters
Nothing really matters

She completes me
It's how she reads me
Right or wrong
It's so clear she's
All that I need
All I need yeah

I know what it feels like
I know what it feels like
Swimming through the stars when I see her
And I don't need air because I breathe her
I know what it feels like
I know what it feels like yeah
I breathe her
Breathe her..

Everytime I see her (4x)

When she's ok
Then I'm alright
When she's awake
I'm up all night
And nothing really matters
Nothing really matters


// Linda-Marie

Av marie75 - 4 januari 2015 14:52

Att kommunikationen på det andliga planet finns , finns det verkligen ingen tvekan om att jag inte kan göra.. Andevärden styr denna kommunikation så otroligt starkt mellan två fysiska människor och jag måste faktiskt säga att jag förundras över magin som startar... Det är så starkt så otroligt starkt.. Jag är så otroligt tacksam .... För teckens väg..


Nu är det dax att tacka för mig och jag är redan på väg hem... Det va dax idag för att ge plats åt det där viktiga..

Tack för dessa underbara dagarna jag har fått tillsammans med er alla.. Alla möten har varit starka... Alla möten har helt klart varit förutbestämda.. Jag släppte och följde me och jag lutar mig fortranden tillbaka och följer me på resan..


Tack och kärlek till er..


Kärlek föder Kärlek...


Miee

Av marie75 - 4 januari 2015 11:09

Måste bara säga att den andliga sidan har bevistat att jag är så duktig som alla säger åter igen :) En liten prins blev född till våran släkt igår! Min kära näst kusin hade gått över tiden och jag fick till mig väldigt starkt att han skulle komma igår :) för några dagar sedan, igår fick jag då se denna fina goding på bild.. Tack andevärlden för att vi kommunicerar på rätt sätt :)


Grattis er fina familj :) kram till er


Välkommen till världen du fina underverk :)

Av marie75 - 4 januari 2015 09:42

Det är så skönt att se dig du vackra sol! Du har verkligen varit saknad...

Godmorgon kära ni.. Sovit gott? Igår kväll va jag med om en väldigt stark upplevelse andligt... Det finns en fysisk själ som av olika andledingar inte kan vara här fysiskt just nu, och igår fick jag in honom väldigt starkt.. Upplevelse i säg va väldigt starkt.. Tack  för ditt förtroende.. Tack för att du valde att förmedla detta så starkt till mig.


Ett stort tack till alla er som sänder heling via distans till mig! Ni kan tro att min kropp läker snabbt... Jag är så tacksam att jag har så många andliga vänner som slutet upp på ett så här fantastiskt fint sätt! Ni är guld som glimmar och jag är öppen för att ta emot denna läkning.. Flödet är helt otroligt underbart.. Så tack än en gång!

Tack till Andevärden för att ni vägleder mig rätt... Tack för alla tecken på min väg.. Tack för alla svar ni ger mig på ödets väg.. Tack för kärlek ni sänder till mig varje dag! Tack för att jag får äran att uppleva det andliga samspelt och att ni har valt mig! Tack för att ni för in flödet och lugnet i min själ.. Tack för att ni får mig att förstå att jag är på rätt väg.. Att jag är på rätt resa.. Jag känner ett lugn och jag känner ett Sampel som är så klockrent.. Att känna ett starkt samspel i den andliga familjen är så magiskt.. Jag fortsätter att sända det där du behöver och jag sänder styrka och lugn till din själ...

Önskar er en underbara söndag

Kärlek föder kärlek ....


Fånga dagen // Miee

Av marie75 - 3 januari 2015 23:22

[Bild]

Idag saknade jag en av mina mys killar... Vi ska snart gå på bio igen och då ska du få följda me oss.. Kändes faktist som vi inte va helt hela utan dig idag.. Kram till dig fina du...

Nu är det tänka ljus och vin och grönsaks mys... Innan sängen kallar på oss..

Sov gott kära ni ...


Kärlek -Miee

Av marie75 - 3 januari 2015 20:29

Idag tog vi en del av barnaskaran med oss på bio! Vi hade 5 helt underbara barn me oss mellan 4,5 till 11,5 år.... Massa mys hela dagen med dessa underbara små trollungar....

Nu ska jag då beskriva denna underbara filmen ifrån mina och barnens ögon...

Vi vuxna drogs med i filmen och jag älskade filmen.. Sången och berättelsen i sig va väldigt känslomässig i mellan åt... Om jag ska vara lite kritisk så måste jag säga att från 7 år va lite för låg ålder.. Pg av att många föräldrar säkert tänker att mitt barn är typ 5 och blir 6 detta året och klarar av de som händer.. Jag hörde att en del barn snyfttade till.. Men jag älskade filmen.


Från barnen så fick jag höra att den va väldigt spännande och mycket bra... men sorlig.. Barnen rekommenderar den varmt.. På en skala från 1-10 så får filmen helt 10 och den är helt klar värd att se...


Tack finaste mysbarnen för ett mysig dag tillsammans med er i Ystad.. Tack kära finaste kära svägerska för idag :)

Kärlek :) Miee

Ovido - Quiz & Flashcards