Direktlänk till inlägg 2 december 2014

Tänk dig...

Av marie75 - 2 december 2014 12:10

Att få vara så vacker som du är, utan en massa krav och en massa jagande och klagade ifrån andra. Tänkt dig att du har släppt taget om det där som påverkar och styr sig. Tänk dig att du blir älska för din egen skull utan att andra ska kontrollera de du säger och gör... Tänk dig att få känna den där Sanna kärleken som du är värd att leva i... Tänt dig att få släppa taget och leva och bli älska för att du är du och inte för att andra vill göra dig till något du inte är... Tänkt dig en värd med människor som väljer att älska och stötta dig och vill finnas där för dig. Tänk dig en väld en av vilkorslös kärlek och harmoni i ditt inre... Glöm aldrig bort att du är värdfull och att det finns människor som valt att älska dig precis för den du är....


// Miee

 
 
Oslofru

Oslofru

2 december 2014 20:50

Så fin blogg du har

http://www.oslofru.com

marie75

2 december 2014 22:19

Tack snälla :) Det värmer i mitt hjärta

Kärlek / Miee

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie75 - 30 januari 2023 10:31


Hej kära ni . Jag har skapar ett nytt Instagram konto , gå gärna in där och följ mig eller ta en titt . Ljus och kärlek ~ Miee75 Amor_fati_vincit heter mitt öppna Instagram konto ...

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka...

Av marie75 - 23 januari 2022 10:13


Godmorgon . Rensning av kyl och frys i går. Igår blev det zucchini pizza. Tog och rev ost och tog fram strimlad kalkon , tomatpuré och pizzakrydda . Nu vet jag inte om detta blev gott eftersom jag ff inte har någon smak . Vet inte heller om det lukt...

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni . Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , ha...

Av marie75 - 20 januari 2022 10:13


Godmorgon kära ni . Ja då kom svaret från 1177 . Du har covid 19 . Åh ja? Skulle varit konstigt annars . Ännu en dag med huvudvärk och feber finns på morgonens agenda redan . Netflix, godmorgon:) Ja har tappat smak och lukt . Idag blev det täcket ...

Ovido - Quiz & Flashcards