Alla inlägg under juli 2014

Av marie75 - 18 juli 2014 07:07

Godmorgon kära ni! Fredag idag ;) Ännu ett späckat schema, mycket som händer idag och jag försöker få ihopa ett tidsschema, jag hoppas på lite sovmorgon i helgen och lite mjukträning igen i slowmotion, saknar träningen grymt mycket och sen är det fokus igen på plugg.

Önskar alla en underbara dag. Fånga dagen : ) / Miee

Av marie75 - 17 juli 2014 20:25

Godkväll kväll kära ni! Jag njuter av livet och av alla positiva energier. Jag älskar verkligen livets väg och bitarna börjat lägga sin på plats. Just nu skulle jag behöva fler timmar på mitt dygn så jag hade kunna njuta ännu mer av alla mina fina vänner som hör av sig och vill träffas, älskade ni jag har inte glömt bort er men försköt jobba på två ställen samtidigt och sen försöker jag få tid till att plugga och njuta av känslan som jag får nere vid havet av sol och bad..
Idag har jag iallafall ätit glass med en nära vän och njutit och mycket skatt och glädje. Imorgon sätter jag . Och börjar en ny resa mot nya mål!
Nu säger jag godnatt och önskar er en fortsatt skön kväll
Miee

Av marie75 - 17 juli 2014 08:06

Godmorgon idag blir det faktiskt bara bilder från mig


Önskar er en underbar dag. Fånga dagen / Miee

Av marie75 - 16 juli 2014 06:13

Godmorgon kära ni! Väldigt tidig morgon här idag och min kalender är full av spännande saker även idag. Jag hoppas på en stor sol så jag hinner ner och njut av lite mer sommar sol nere vid havet. I em är det Trelle som gäller och i kväll avslutar jag med en ännu en god maträtt på Restaurang Dalabadet. Önskar er alla en underbar dag. Va rädda om er och njut av dagen :)


Nu blir mys med barnen på jobb ;)

Miee

Av marie75 - 15 juli 2014 12:24

Delad glädje är dubbel glädje.. Att vara fri och leva och låta leva efter mina mål och drömmar är en sak jag alltid har levt upp till och glädjas åt mina nära och käras framgångar och stötta i motgångar. Min vänner är min familj och jag väljer med stor omsorg in de som passar in i mitt liv och som sprider samma energier i äkthet och kärlek som jag :)

Av marie75 - 15 juli 2014 07:50

Godmorgon kära ni :) Sovit gott? Jag hamnar i ett otroligt starkt känslohav igår av otroligt starka känslor. Det händer och jag tackar verkligen för dessa känslorna. Jag har känt mycket men aldrig denna underbar känslan tidigare. Jag har inte ens varit i närheten av känslan. Jag grät av glädje igårkväll innan jag somnade och jag hoppas att du får sova en stund till underbaraste finaste du !


Kärlek från mig till dig

Av marie75 - 14 juli 2014 23:50

Smyger sakta in och viskar godnatt... Har du redan somnat på soffan eller stupat i säng ? Då lägger jag en filt om dig och pussar dig godnatt ;) Sov gott

Av marie75 - 14 juli 2014 17:27

Ska jag eller ska jag inte? Jag vet att jag borde men det finns en sak som stoppar mig just nu... Ja jag vet jag borde göra de, men jag behöver lite till, lite mer.. Så snäll säg de till mig..


Ovido - Quiz & Flashcards