Alla inlägg den 1 juli 2014

Av marie75 - 1 juli 2014 23:24

Just nu handlar mitt liv om att återförenas med min familj igen. Jag har haft turen att hitta min själafamilj men många av familje medlemmarna är utsprida på olika platser och nu hämtar jag hem de jag behöver i mitt liv igen. Jag är tacksam för att min kärlek är ren och Sann. Tack underbara ni för i kväll

Sov gott

Av marie75 - 1 juli 2014 10:30

God förmiddag ;) Här har det tränats på morgonen min runda är sprungen ;) och styrketräningen är klar, och jag har redan ätit lunch! Livet är faktiskt underbart. Köpte nya skor i söndags och vilken känsla! Helt underbara skor! Välkommen Juli ;) Nu kör vi ännu mer denna månaden. Ser verkligen fram emot dess dagarna du kommer att bjuda på ;)

Kärlek

Miee Fånga dagen ; )

Av marie75 - 1 juli 2014 00:04

En händelse rik dag , avslutas på ett väldigt skönt sätt! Ibland händer det verkligen saker som får mig att bara njut av stunden och av känslan! Jag ska verkligen sova gott , det är en sak som är säkert ;)

Tack Juni för att härligt avslut på din månad

Sov gott ;)

Ovido - Quiz & Flashcards