Alla inlägg den 27 juli 2014

Av marie75 - 27 juli 2014 22:10

Idag har jag kört kundvagn tillsammans med väldigt många semesterfirare. Dagens inköp blev mycket heminredning som är min stora passion i livet. Kärlek, kärlek och åter kärlek! Älskar alla fina budskapen och ljuslyktor osv. Längtar tok mycket tills jag ska flytta! Skönt att det inte är mer än 8 veckor kvar! Har köpt nya gardiner och sängkläder. Äntligen har jag hittat en snygg och praktisk tränings väska ! Har även köpt riktig snygga smycken, som dessutom är nickelfria ! Tack för de!

Nu ska jag slänga mig i säng. Tidig morgon väntat imorgon . Sov gott

Miee

Av marie75 - 27 juli 2014 10:59

Goe frulle i magen efter en natt på Scandic hotel i Mölndal :) Tack Liseberg för mycket skratt och glädje igår :) Trotts blixtar och dunder med massa regn lagom till vi skulle äta . Nu drar vi vidare till Gänget i Ullared.
Önskar er en underbara dag . Fånga dagen / Miee75

Ovido - Quiz & Flashcards