Alla inlägg den 29 juli 2014

Av marie75 - 29 juli 2014 21:26

Idag bär jag på en otrolig stark känsla i mitt inre... En längtan.. Att få möta din underbara blick igen ! Du är vacker och jag njuter av att se in i dina vackra ögon.. Om jag hade kunnat så hade jag varit där hos dig 24/7 men du ska veta att du är hos mig ändå 24/7, du finns här i mina tankar och har faktiskt dykt upp många fler gånger än du kan räkna till innan jag tog kontakt med dig igen.


Fick höra att det är näst intill omöjligt att få lägenhet i min gamla hemstad och för mig gick de på 3 veckor! Tack snälla ni som har tipsat mig om diverse sidor och hyresvärdar. Det va min tur att återvända hem nu. Imgorgon lämnar jag min uppsägningslapp till Mkb. Jag sätter verkligen pungt och avslutar väldigt mycket och är verkligen redo för att möta framtiden en gång för alla och hoppas och tror på lycka och sinnesro.

Kärlek / Miee

Av marie75 - 29 juli 2014 07:24

Godmorgon kära ni! Då va det dax att vända blad i kalendern och kolla vad som händer i dagens schema ! Ja faktiskt så är det så just nu! Jag är glad att jag har min kalender så jag har koll på de jag ska ha koll på och där i mellan försöker jag vara social och umgås med nära och kära.

Igår kväll kom jag faktiskt hem i normal tid 18! Och började tvätta alla nya plagg som blev inköpa i Ullared. Började rotta bland mina lådor på vinden och hittade riktig gamla foto från mina barndom och ungdomsår i Trelle! Snacka om nostalgi med mycket känslor! Tiden går sjukt snabbt ! Minnen ploppar upp hur klart som helst ;) Hittade grymt fina vinterbilder från min tid i Östersund! Sjukt va jag kan sakna tiden där uppe ! Ibland kan jag få en riktig hemlängtan känsla! Jag bara måste åka " hem " snart igen... Önskar er en underbara dag :) Va rädda om er

Carpe diem / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards