Alla inlägg den 8 juli 2014

Av marie75 - 8 juli 2014 22:06

Detta ingick inte i min plan överhuvudtaget ! De måste ha blivit fel någonstans på vägen. Så jag ber universum om att komma in på rätt väg igen, vill vakna i rätt spår imorgon bitti. Jag lovar att jag ska vara rädd om mitt knä bara smärtan försvinner i natt

Miee

Av marie75 - 8 juli 2014 12:43

Så många steg och så många år. Så många minnen några stark och vissa kommer jag alltid att minnas. Det känns som tiden stått still att vi inte varit ifrån varandra, en röd tråd som har följt våran väg. Du va min bästa vän och min stora kärlek. Det är så skönt att jag är tillbaka.

Av marie75 - 8 juli 2014 07:56

Att komma till insikt när man är 39 är en helt underbara känsla. Jag trodde aldrig att jag ännu en gång skulle känna denna känslan igen, men den finns här, så är det bara. Jag har funderar många gånger men nu behöver jag inte fundera mer för jag vet. Saknaden har varit stor men nu vet jag hur jag ska göra för att möta din varma underbar blick igen. Skönt att vara på hemmaplan igen, och denna gången har jag kommit för att stanna

Tack för att du finns

Av marie75 - 8 juli 2014 00:21

Idag har de verkligen varit perfekt väder för mig. Jag har sån underbar känsla i min mage och jag är på rätt spår. Disciplinen är på topp och jag väljer rätt väg. Ett steg i taget ! Har verkligen rätt kraft och styrka för att må ett av mina mål

Nu säger jag godnatt, sov gott

Ovido - Quiz & Flashcards