Alla inlägg den 14 juli 2014

Av marie75 - 14 juli 2014 23:50

Smyger sakta in och viskar godnatt... Har du redan somnat på soffan eller stupat i säng ? Då lägger jag en filt om dig och pussar dig godnatt ;) Sov gott

Av marie75 - 14 juli 2014 17:27

Ska jag eller ska jag inte? Jag vet att jag borde men det finns en sak som stoppar mig just nu... Ja jag vet jag borde göra de, men jag behöver lite till, lite mer.. Så snäll säg de till mig..


Av marie75 - 14 juli 2014 07:26

Godmorgon kära ni ;) Sovit gott? Jag avslutde min kväll med ett klipp från fb som en vän lagt upp. Jag skattade så att mina tårar sprutade. Tack för ett trevligt avslut på kvällen kära du.

Nu kickar jag igång denna veckan i fullfart och jag har mycket jobb denna veckan som jag ska utföra och på onsdag blir det myskväll när jag utfört ett smäckat schema.

Önskar er en underbar dag och fånga dagen ;)


Miee

Ovido - Quiz & Flashcards