Alla inlägg den 13 juli 2014

Av marie75 - 13 juli 2014 20:18

Kvalitetstid på hög nivå denna helgen ;) Jag har verkligen myst och gett mig tiden att prioterar de personerna som jag känner är viktiga och som ger mig nytt energiflöde. Att njuta av någon annans närhet är helt underbart ;) Tack. Kärlek och vänskap på högnivå. Alla mina vänner är viktiga men ibland handlar det att välja in rätt människor vid rätt tillfälle och just nu prioterar jag att njuta av varje stund mer än vad jag har gjort på väldigt länge. Idag har jag tagit en välförtjänt sovmorgon och vaknade av att regnet smattrade på fönstret. Idag har det blivit paddan i knäet och massa kärleksfilmer ;) ännu mer kvalitetstid


Veckan har ännu en gång sprungit ifrån mig och kalendern är fullbokad för nästa vecka. Tack till underbara er som jag har umgåtts och sprungit på,på de mest märkligaste ställen denna veckan ;) Nu är jag taggad att öppna nästa veckas dörr och blanda med mycket glädje, skratt och kärlek med underbara vänner och nära och kära. Ser verkligen fram emot denna veckan på väldigt många olika sätt.




Tack för ert intresse trotts att jag inte uppdaterat min blogg innan idag.


Sov gott / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards