Alla inlägg den 28 juli 2014

Av marie75 - 28 juli 2014 06:30

Godmorgon kära ni! Då är det måndag morgon igen ! Och helgen vet jag faktiskt inte var den tog vägen, men snabbt gick de iallafall. Ännu en intensiv vecka har börjat.. Och vi startar vecka 5 av 5 på vårt sommarschema! Oj vad tiden gått fort! Börjar äntligen kunna räkna ner till min egen semester, trots några veckor till som är precis lika intensiva som dessa 5 veckorna har varit. Snart kör jag igång mitt jobb på Soltemplet. Ska bli supertrevligt och en väldigt spännande höst med nytt jobb och flytt! Höstens träning är även ett prio ett hos mig och jag har redan fått en simkompis :) Det ska faktiskt bli mysigt och krya upp i soffan med en filt om sig och tända ljus i alla fina ljuslyktor jag har köpt nu under sommaren. Önskar er en skön och härlig måndag . Va rädda om er. Fånga dagen :) Miee

Ovido - Quiz & Flashcards